Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie otwarte
Pracownik PUP w roli ambasadora Urzędu Pracy. Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta, poprawa komunikacji na linii pracownik PUP - Klient PUP, współpraca międzystanowiskowa, niwelowanie trudności występujących w PUP w oparciu o aktualną sytuację na rynku pracy i obowiązujące akty prawne - warsztat pracy dla pracowników PSZ.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do szkolenia –obowiązujące przepisy.
- Rola i zadania pracowników PUP w zakresie współpracy z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
- metody i sposoby pobudzania klientów do aktywizacji zawodowej, bariery utrudniające aktywizację zawodową.
- współpraca z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy - nowe narzędzia zachęcające pracodawców do współpracy z urzędem, podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, pozyskiwanie, realizacja i upowszechnianie ofert pracy, działania marketingowe prowadzone przez doradcę klienta.
- Doradca klienta jako ekspert na lokalnym rynku pracy.
- model obsługi klienta w świetle obowiązujących aktów prawych.
- klient doradcy klienta – kim jest klient, rodzaje klientów, oczekiwania klientów w stosunku do PUPi doradcy klienta.
- znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznego i efektywnego wykonywania ustawowych zadań i aktywizacji osób zarejestrowanych a także współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- indywidualny plan działania- przygotowanie, modyfikacja,realizacja. Samodzielne poszukiwanie pracy.
- aktywizacja osób poszukujących pracy
- Poprawa komunikacji na linii pracownik PUP-Klient PUP
- znaczenie indywidualnego podejścia do klienta, trudności i bariery zindywidualizowanej współpracy z klientem.
- wywiad, komunikacja werbalna i niewerbalna fundamentem skutecznej rozmowy i pozyskiwania wiedzy o kliencie, rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy wszystkich pracowników PUP.
- błędy najczęściej popełniane przez pracowników PUP, omówienia zalet i przeszkód indywidualizacji obsługi klienta.
- odpowiedzialność doradcy za klienta w obszarze zatrudnieniowym i życiowym, wyznaczanie granic pomiędzy doradcą a pracownikiem PUP,
- Współpraca międzystanowiskowa w Powiatowym Urzędzie Pracy, trudności występujące w czasie pandemii w Urzędach Pracy oraz w związku z przybyciem uchodźców do Polski
- urząd pracy jako jedna całość, rola poszczególnych stanowisk / działów w aktywizacji zawodowej i realizowanych działaniach.
- podsumowanie specyfiki pracy i realizowanych działań na poszczególnych stanowiskach w Urzędzie Pracy, w kontekście wzajemnej współpracy.
- cele i zasady wzajemnej współpracy międzystanowiskowej w Urzędzie Pracy.
- bariery utrudniające efektywną współpracę i komunikację między poszczególnymi pracownikami PUP.
- wpływ pandemii oraz przyjęcie uchodźców na bieżącą pracę w PUP oraz problemy występujące w urzędach w kontekście zaistniałych zdarzeń.
Cele szkolenia
- nabycie i rozwój niezbędnych kompetencji, umiejętności oraz wiedzy teoretycznej i praktycznej przez pracowników PUP
- podniesienie jakości i efektywności świadczonych usług, obsługi klienta, trudności spotykanych w komunikacji między pracownikami a klientami urzędu
Adresaci szkolenia
Wszyscy pracownicy PUP.
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________
W chwili obecnej brak innych terminów i miejsc dla tego szkolenia. Nowe terminy pojawią się wkrótce, prosimy o częste sprawdzanie strony lub kontakt z nami.
Formularz zgłoszeniowy dla tego szkolenia jest niedostępny.