Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie otwarte
Program szkolenia
1. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- Sytuacja na lokalnym rynku na przestrzenie ostatnich lat.
- Identyfikacja i analiza sytuacji oraz zmian zachodzących na lokalnym rynku pracy - informowanie pracodawców o aktualnej sytuacji, przewidywanych zmianach i problemach występujących na lokalnym rynku pracy.
- Wyzwania jakie stoją przed pośrednikiem pracy kiedy PUP dysponuje coraz większymi środkami EFS a coraz mniejsze są środki krajowe (w kontekście pośrednictwa pracy i aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i poszukujących pracy).
- Współpraca z pracodawcami, innymi instytucjami oraz partnerami rynku pracy na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
2. Współpraca z klientem instytucjonalnym w kontekście wykonania pośrednictwa pracy przez osoby pełniące funkcję doradcy klienta.
- Rola pośrednika pracy – profesjonalnego doradcy klienta w urzędzie.
- Organizacja i zapewnienie jakości usług pośrednictwa pracy. Warsztat pracy pośrednika pracy.
- Aktywizacja zawodowa klientów urzędu.
- Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku pracy.
- Sytuacje trudne w pracy pośrednika pracy (typologia klientów, etyka pośrednika pracy).
3. Odpowiednia strategia pośrednika pracy/doradcy klienta w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
- Współpraca z klientem instytucjonalnym w kontekście wykonania pośrednictwa pracy przez osobypełniące funkcję doradcy klienta.
- Strategia pozyskiwania i współpracy z pracodawcami.
- Marketing i promocja usług oferowanych przez urząd wśród pracodawców i partnerów rynku pracy.
- Elastyczność działań dostosowanych do zmieniających się potrzeb pracodawców
- Wpływ wizerunku urzędu pracy na współpracę z pracodawcami.
- Czynniki wzmacniające pozytywny wizerunek PUP
- Organizowanie giełd i targi pracy- jako optymalne narzędzie promocji usług rynku pracy.
- Nowy standard współpracy z pracodawcami- propozycje.
Cele szkolenia
- ugruntowanie wiedzy dotyczącej roli i zadań realizowanych przez pośrednika pracy w urzędzie pracy;
- wzmocnienie kompetencji z zakresu budowania trwałych i pozytywnych relacji z pracodawcami;
- rozwinięcie umiejętności z zakresu kształtowania pozytywnego wizerunku PUP oraz marketingu usług
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP - pośrednicy pracy, doradcy zawodowi / doradcy klienta.
Cena i świadczenia
Cena szkolenia zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach online,
- materiały szkoleniowe elektroniczne,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
Szkolenie zwolnione z VAT.
Miejsce szkolenia
Szkolenie realizowane przed komputerem osoby uczestniczącej za pomocą platformy zoom.
Wymagany dostęp do komputera, internet, mikrofon, kamerka.
Termin nadsyłania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmujemy do 20.03.2024 lub do wyczerpania miejsc.
Ilość miejsc na wideokonferencji jest ograniczona, decyduje kolejność wpływu zgłoszeń.
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________