Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte

Świadczenie efektywnej pomocy oraz profesjonalna i nowoczesna obsługa klientów Urzędu Pracy - rola, zadania, organizacja pracy i praktyka działania przez pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego.

Program szkolenia

  1. Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych, a zmiany na rynku pracy.
  2. Klient urzędu pracy – charakterystyka klientów i ich oczekiwań.
  3. Zmieniający się rynek pracy jako wyzwanie dla pracownika PUP. Priorytety w pracy z klientami PUP.
  4. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób  zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
  5. Warsztat pracy doradcy klienta, pośrednika pracy, doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego, specjalisty ds. programów - jak wypracować skuteczne metody obsługi klienta i udzielić odpowiedniej pomocy.
  6. Badanie i analizowanie sytuacji na lokalnym runku pracy.
  7. Kompetencje cyfrowe.
  8. Planowanie działań doradcy klienta oraz odpowiednia strategia w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych oraz współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
  9. Dobór odpowiednich narzędzi, usług, instrumentów dla klientów PUP.
  10. Indywidualny Plan Działania - przygotowywanie, realizacja, modyfikacja - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD.
  11. Metody współpracy z pracodawcami, pozyskiwanie oraz realizacja ofert pracy.
  12. Jak pogodzić oczekiwania bezrobotnych i pracodawców?
  13. Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta
  14. Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
  15. Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
  16. Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.

Cele szkolenia

  • Nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu roli i zadań doradcy klienta w kontekście zmieniającego się rynku pracy
  • Poznanie  rozwiązań dotyczących świadczenia pomocy klientom urzędu pracy – indywidualnym i instytucjonalnym -  z zaznaczeniem znajomości rynku pracy w procesie aktywizacji zawodowej klientów PUP oraz współpracy z pracodawcami.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania działań oraz analizy lokalnego rynku pracy, z uwzględnieniem zachodzących zmian

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP - doradcy klienta, pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________

 

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest po wybraniu konkretnego terminu szkolenia.