Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Szkolenia wyjazdowe dla członków Powiatowych Rad Rynku Pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla Członków WRRP i PRRP.

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte

Świadczenie skutecznej i nowoczesnej pomocy oraz udzielanie profesjonalnego wsparcia na rzecz klientów PUP.
Termin
Godziny
Miejsce
Cena
25–26.11.2024
poniedziałek: 09:00‑
wtorek: ‑13:30
Kraków
2.090 zł
--- 2 noclegi ---

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie - obowiązujące przepisy prawne oraz planowane zmiany wobec nowej ustawy o aktywności zawodowej.
  2. Warsztat pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego, specjalisty ds. programów - doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
  3. Rola i zadania doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego w zakresie profesjonalnego świadczenia pomocy klientom PUP.
  4. Warunki świadczenia profesjonalnej pomocy na rzecz klientów PUP.
  5. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób  zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
  6. Zmiany na rynku pracy.
  7. Dobór odpowiednich narzędzi, usług, instrumentów rynku pracy dla klientów PUP.
  8. Indywidualny Plan Działania.
  9. Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
  10. Odpowiednia strategia pracownika PUP w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
  11. Marketing i promocja PUP.
  12. Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
  13. Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
  14. Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.

Cele szkolenia

Nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu rozwiązań dotyczących świadczenia profesjonalnej pomocy klientom urzędu pracy – indywidualnym i instytucjonalnym -  z zaznaczeniem nowej ustawy o aktywności zawodowej.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP - Doradcy klienta/  pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.

Cena i świadczenia

W cenie nocleg dzień przed szkoleniem.

Standardowe zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym.

Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 2.090 zł / os.
Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, wg dostępności, za dopłatą + 200 zł / os.) – 2.290 zł / os.



Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w zajęciach,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
  • 2x nocleg (miejsce w wybranym typie pokoju wg ceny; w tym nocleg dzień przed szkoleniem)
  • wyżywienie 3x dziennie (od lunchboxu kolacyjnego do śniadania)
  • przerwy kawowe
  • pakiet integracyjny od organizatora - GRATIS


Dodatkowe dopłaty (na fakturze integralne z całą usługą):

  • zwrot kosztów dojazdu: możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu na podstawie przedstawionych biletów, doliczony do faktury

Miejsce szkolenia

Kraków Hotel Kazimierz 3***

Termin nadsyłania zgłoszeń

Zgłoszenia przyjmujemy do 12 listopada 2024r. lub do wyczerpania miejsc.

Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje wyłącznie kolejność wpływu zgłoszeń.

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________

 

W chwili obecnej brak innych terminów i miejsc dla tego szkolenia. Nowe terminy pojawią się wkrótce, prosimy o częste sprawdzanie strony lub kontakt z nami.

Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ

Zgłoszenie on-line do udziału w szkoleniu / kursie (umowa)

Nazwa szkolenia: Świadczenie skutecznej i nowoczesnej pomocy oraz udzielanie profesjonalnego wsparcia na rzecz klientów PUP.
Termin szkolenia: 25–26.11.2024
Miejsce szkolenia: Kraków

Dane podstawowe

Osoba kontaktowa

DANE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA / KURSU

ROZLICZENIE KOSZTÓW SZKOLENIA

×
=
Dozwolone typy plików: bmp, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, pdf
(usługi integralne z usługą szkolenia możliwe do spełnienia w ramach dostępności)
zł/os.

DANE ORGANIZATORA

GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR
ul. Kielecka 38 B/47, 41-219 Sosnowiec, NIP: 629-230-06-33
Tel.: 510-705-905, 510-333-011
E-mail: oferta@przeszkolimy.pl ; WWW: www.przeszkolimy.pl