Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Szkolenia wyjazdowe dla członków Powiatowych Rad Rynku Pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla Członków WRRP i PRRP.

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte / online

Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, IPD, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.
Termin
Godziny
Miejsce
Cena
20.10.2023
piątek: 09:00‑14:00
ONLINE
450 zł

Program szkolenia

  1. Model obsługi klienta przez doradcę klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych .
  2. Warsztat pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego – rola i zadania doradcy klienta, kwalifikacje i umiejętności niezbędne przy profesjonalnym świadczeniu usług przez doradcę klienta, metody i techniki pracy.
  3. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych w PUP oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
  4. Zasady doboru odpowiedniego wsparcia - narzędzi, usług i instrumentów rynku pracy, narzędzia zachęcające pracodawców do współpracy z PUP.
  5. Aktywizacja zawodowa klientów PUP - warsztat pracy.
  6. Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD. Przygotowanie, realizowanie oraz monitorowanie Indywidualnego Planu Działania.
  7. Pracodawca jako strategiczny klient doradcy klienta .
  8. Odpowiednia strategia marketingowa doradcy w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
  9. Prawidłowa realizacja i upowszechnienie ofert pracy przez doradcę klienta. Przyczyny niezrealizowania ofert pracy.
  10. Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
  11. Rola i znaczenie współpracy między innymi specjalistami w PUP w realizowaniu zadań pracowników PUP.
  12. Zagadnienia związane z pomocą dla uchodźców - działania PUP.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP - doradcy klienta, pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.

Cena i świadczenia

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w zajęciach online,
  • materiały szkoleniowe elektroniczne,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,

 

Szkolenie zwolnione z VAT.

Miejsce szkolenia

Szkolenie realizowane przed komputerem osoby uczestniczącej za pomocą platformy Zoom.

Wymagany dostęp do komputera, internet, głośniki, sugerujemy również dostęp do kamerki i mikrofonu.

Termin nadsyłania zgłoszeń

Zgłoszenia przyjmujemy do 6.10.2023r. lub do wyczerpania miejsc.

Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność wpływu zgłoszeń.

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________

 

 

Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ

Zgłoszenie na szkolenie online

Nazwa szkolenia: Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, IPD, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.
Termin szkolenia: 20.10.2023
Miejsce szkolenia: ONLINE

Dane podstawowe

Osoba kontaktowa

DANE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA / KURSU

ROZLICZENIE KOSZTÓW SZKOLENIA

×
=
Dozwolone typy plików: bmp, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, pdf
zł/os.

DANE ORGANIZATORA

GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR
ul. Kielecka 38 B/47, 41-219 Sosnowiec, NIP: 629-230-06-33
Tel.: 510-705-905, 510-333-011
E-mail: oferta@przeszkolimy.pl ; WWW: www.przeszkolimy.pl