Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte

Wyzwania stawiane przed doradcami zawodowymi i pośrednikami pracy w obliczu zmian na rynku pracy, z uwzględnieniem przybycia uchodźców z Ukrainy. Kompleksowe i profesjonalne udzielanie pomocy klientom PUP, obsługa trudnego klienta, możliwe formy wsparcia, współpraca międzystanowiskowa, wzmacnianie komunikacji interperspnanej między pracownikami Urzędu.

Program szkolenia

  1. Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy a założenia specustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
  2. Zadania PUP w pomocy uchodźcom - rejestracja, oferty pracy, formy pomocy.
  3. Świadczenia przysługujące osobom bezrobotnym i poszukującym pracy.
  4. Wyzwania stawiane pośrednikom pracy i doradcom zawodowym przez zmieniający się rynek pracy.
  5. Warsztat pracy dla pośredników pracy i doradców zawodowych - rola, zadania, kompetencje.
  6. Udzielanie wsparcia dla klientów PUP – obsługa i profesjonalna pomoc osobom bezrobotnym.
  7. Współpraca z pracodawcami oraz możliwe formy wsparcia dla nich.
  8. Obsługa klientów trudnych – jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w pracy, typologia klientów PUP.
  9. Współpraca międzystanowiskowa w PUP.
  10. Wzmacnianie komunikacji interpersonalnej między działami PUP

Adresaci szkolenia

Pośrednicy pracy i doradcy zawodowi.

Harmonogram szkolenia

Szczegóły wkrótce.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.

W chwili obecnej brak innych terminów i miejsc dla tego szkolenia. Nowe terminy pojawią się wkrótce, prosimy o częste sprawdzanie strony lub kontakt z nami.
Formularz zgłoszeniowy dla tego szkolenia jest niedostępny.