Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Wprowadzenie oraz ustalenie ram i zasad szkolenia warsztatowego.
- Ćwiczenia testujące poziom przekazu informacji komunikacji werbalnej i niewerbalnej u słuchaczy.
- Odwaga w budowaniu relacji z pojedynczym klientem oraz większą grupą ludzi
- Jak jestem odbierany przez moich słuchaczy – podstawy do wprowadzenia zmian zachowania w wypowiedziach
- Pobudzenie nieograniczonej kreatywności w wypowiedziach
- Praca nad nieświadomą mimiką i nieświadomym gestem
- Techniki rozgrzewania aparatu mowy przed wystąpieniami publicznymi
- Praca nad tonem głosu, jak mówić głośno i wyraźnie
- Przekazywanie emocji, nastawienia, w trakcie rozmowy i na scenie.
- Pokonywanie barier przed wejściem w prywatną przestrzeń twojego rozmówcy
- Sztuka malowania słowem i zainteresowania rozmówcy
- Najważniejszy dźwięk, zastosowanie ciszy w kontakcie z klientem oraz w przemówieniach grupowych
- Śmiałość w dyskusji, pewność siebie i asertywność w kontaktach z ludźmi
- Otwieranie emocji i gestu w komunikacji.
- Ekspresja wypowiedzi
- Techniki ćwiczeń i przygotowań do przemówień publicznych
- Szuka autoprezentacji
- Likwidacja ostatnich barier w relacjach z klientami oraz przed wystąpieniami publicznymi
Trener
Adam Mistela
Jego największą pasją jest praca z drugim człowiekiem. Czy to na scenie, czy też na co dzień, jako trener wystąpień publicznych.
Zawsze daje z siebie 100% a jego szkolenia są oparte nie tylko na jego wiedzy zawodowej, ale również na własnych doświadczeniach z wystąpień publicznych i gry w spektaklach teatralnych.
Jego innowacyjne metody szkoleniowe pozwalają na udoskonalenie techniki wystąpień publicznych, zerwanie z wewnętrznymi blokadami przed wystąpieniami oraz pracą nad opanowaniem stresu.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
1 lub 2 dni
CELE SZKOLENIA
- Nabieranie pewności siebie w relacjach z klientem
- Praktyczne wykorzystanie głosu w celu polepszenia osiągnięcia pozytywnego wyniku rozmowy
- Nabycie praktycznej wiedzy w zakresie autoprezentacji
- Poznanie skutecznych umiejętności w budowaniu relacji z większą grupą
- Podnoszenie pewności siebie nie tylko w relacjach służbowych ale również w życiu prywatnym
- Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika i całej organizacji
- Pokonanie wszelkich barier przed jakąkolwiek formą komunikacji z klientami – wystąpienia publiczne
ADRESACI
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób chcących zgłębiać wiedzę w dziedzinie skutecznej komunikacji, menagerowie, kierownicy, handlowcy, pozostali pracownicy mający kontakt z klientem oraz wszyscy zainteresowani tematyką.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.