Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Skuteczna sprzedaż – ulepszanie relacji z klientem poprzez budowanie własnego wizerunku - poziom podstawowy.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

I. POWITANIE

 

II. CZTERY ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI

  • Jak oddzielić emocje od ludzi i problemów
  • Jak szukać optymalnych rozwiązań
  • Jak unikać pułapek i koncentrować się na celu
  • Jak budować argumentację sprzedażową

 

III. ANIOŁOWIE BIZNESU – warsztaty z wykorzystaniem kamery video.

  • Jak budować swój wizerunek profesjonalisty
  • Jak przedstawiać swój produkt / usługę

 

IV. PCK

  • Jak opowiadać o swoich produktach i usługach
  • Jak przestać się skupiać na swoim produkcie i skupiać się na Kliencie

 

V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM

  • Jak mówić i jakich słów używać, czyli małe słowa robią ogromną różnicę
  • „O którym produkcie chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie sprzedaży

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

1 dzień

CELE SZKOLENIA

Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji w zakresach:

  1. Budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
  2. Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów
  3. Umiejętności występowania przed Klientem i właściwego wykorzystania mowy ciała w przekazie sprzedażowym i budowaniu wizerunku

ADRESACI

Szkolenie dedykowane są handlowcom, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest budowanie długofalowych relacji z Klientami.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.