Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. POWITANIE
II. IDEALNY HANDLOWIEC TO…
III. "On nie ma pojęcia o czym mówię!” – CZYLI JAK ROZMAWIAĆ, BY NAS ROZUMIANO? PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI
- „No przecież tłumaczę Panu, że …” – czyli jak mówić spójnie i w sposób przemyślany
- „Ta oferta jest znakomita, nasz ostatni Klient był nią zachwycony!” – czyli dlaczego
- każdy Klient widzi inaczej.
IV. IDENTYFIKACJA KLIENTA KLUCZEM DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
- „Jak się z nim dogadać…” – czyli o tym, że z każdym trzeba rozmawiać inaczej - stosowanie odpowiednich technik komunikacyjnych pod kątem zdiagnozowanych szczególnych cech Klienta
- „Między nami jest chemia…” – jak sprawić, by Klient czuł, że świetnie się rozumiemy
V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM
- „Dlaczego nie kupił Pan naszego produktu z naszych usług…” – i dlaczego jest to fatalne pytanie do Klienta, czyli analiza i przykłady zastosowań odpowiednich słów i zwrotów sprzedażowych
- „O którym produkcie chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie sprzedaży
VI. „WI(E)DZIEĆ WIĘCEJ” CZYLI ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM – ANALIZA PRZYKŁADÓW NA PRZYKŁADZIE MATERIAŁÓW FILMOWYCH
VII. 10 DOBRYCH PRAKTYK - ZNACZENIE I ROLA BADANIA POTRZEB KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
VIII. CZTERY ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
IX. Z PRAKTYKI HANDLOWCA, CZYLI…
- „Dlaczego on się tak czepia…”- jak odpowiadać na trudne pytania
- „Dlaczego on ciągle narzeka na cenę…” – jak odpowiadać na pytania i zarzuty o cenę
- „Dlaczego on ma pretensje…” – jak odpowiadać na reklamacje
X. „Czy jestem dobrym handlowcem?” - DIAGNOZA OSOBISTYCH KOMPETENCJI HANDLOWYCH. ĆWICZENIE Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO
XI. PODSUMOWANIE
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
2 dni
CELE SZKOLENIA
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji w zakresach:
- Budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
- Stosowania etycznych i skutecznych technik sprzedaży
- Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów
- Umiejętności radzenia sobie z trudnymi Klientami i odpowiedziami na trudne pytania
ADRESACI
Szkolenie dedykowane jest handlowcom, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest budowanie długofalowych relacji z Klientami. Kierownicy, zastępcy kierowników, menagerowie, przedstawiciele handlowi oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.