Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Skuteczna sprzedaż – ulepszanie relacji z klientem poprzez budowanie własnego wizerunku - poziom zaawansowany.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

I. POWITANIE

 

II. IDEALNY HANDLOWIEC TO…

 

III. "On nie ma pojęcia o czym mówię!” – CZYLI JAK ROZMAWIAĆ, BY NAS ROZUMIANO? PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI

  • „No przecież tłumaczę Panu, że …” – czyli jak mówić spójnie i w sposób przemyślany
  • „Ta oferta jest znakomita, nasz ostatni Klient był nią zachwycony!” – czyli dlaczego
  • każdy Klient widzi inaczej.

 

IV. IDENTYFIKACJA KLIENTA KLUCZEM DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

  • „Jak się z nim dogadać…” – czyli o tym, że z każdym trzeba rozmawiać inaczej - stosowanie odpowiednich technik komunikacyjnych pod kątem zdiagnozowanych szczególnych cech Klienta
  • „Między nami jest chemia…” – jak sprawić, by Klient czuł, że świetnie się rozumiemy

 

V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM

  • „Dlaczego nie kupił Pan naszego produktu z naszych usług…” – i dlaczego jest to fatalne pytanie do Klienta, czyli analiza i przykłady zastosowań odpowiednich słów i zwrotów sprzedażowych
  • „O którym produkcie chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie sprzedaży

 

VI. „WI(E)DZIEĆ WIĘCEJ” CZYLI ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM – ANALIZA PRZYKŁADÓW NA PRZYKŁADZIE MATERIAŁÓW FILMOWYCH

 

VII. 10 DOBRYCH PRAKTYK - ZNACZENIE I ROLA BADANIA POTRZEB KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

 

VIII. CZTERY ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI

 

 IX. Z PRAKTYKI HANDLOWCA, CZYLI…

  • „Dlaczego on się tak czepia…”- jak odpowiadać na trudne pytania
  • „Dlaczego on ciągle narzeka na cenę…” – jak odpowiadać na pytania i zarzuty o cenę
  • „Dlaczego on ma pretensje…” – jak odpowiadać na reklamacje

 

X. „Czy jestem dobrym handlowcem?” - DIAGNOZA OSOBISTYCH KOMPETENCJI HANDLOWYCH. ĆWICZENIE Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO

 

XI. PODSUMOWANIE

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

2 dni

CELE SZKOLENIA

Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji w zakresach:

  1. Budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
  2. Stosowania etycznych i skutecznych technik sprzedaży
  3. Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów
  4. Umiejętności radzenia sobie z trudnymi Klientami i odpowiedziami na trudne pytania

ADRESACI

Szkolenie dedykowane jest handlowcom, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest budowanie długofalowych relacji z Klientami. Kierownicy, zastępcy kierowników, menagerowie, przedstawiciele handlowi oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.