Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Publiczne Służby Zatrudnienia - Urzędy Pracy

Tytuł szkolenia
Tytuł szkolenia: Obsługa interesanta w Urzędzie - praktyczne wskazówki jak się zachowywać i reagować na zachowanie klientów Urzędu.
zobacz
Obsługa interesanta w Urzędzie - praktyczne wskazówki jak się zachowywać i reagować na zachowanie klientów Urzędu.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Efektywna komunikacja interpersonalna między pracownikami oraz klientami PUP w dobie zmian, ze szczególnym uwzględnieniem różnic pokoleniowych oraz prostoty, inkluzywności i neutralności języka.
zobacz
Efektywna komunikacja interpersonalna między pracownikami oraz klientami PUP w dobie zmian, ze szczególnym uwzględnieniem różnic pokoleniowych oraz prostoty, inkluzywności i neutralności języka.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Stosowanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego w administracji publicznej.
zobacz
Stosowanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego w administracji publicznej.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Delegowanie zadań w instytucji publicznej, bez posądzania o mobbing i dyskryminację.
zobacz
Delegowanie zadań w instytucji publicznej, bez posądzania o mobbing i dyskryminację.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Protokół dyplomatyczny w urzędzie.
zobacz
Protokół dyplomatyczny w urzędzie.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Weryfikacja informacji w czasach fake-newsów - wyzwania dla administracji publicznej
zobacz
Weryfikacja informacji w czasach fake-newsów - wyzwania dla administracji publicznej
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Jak obsługiwać system e-Doręczenia? - praktyczny warsztat dla pracowników administracji rządowej i samorządowej.
zobacz
Jak obsługiwać system e-Doręczenia? - praktyczny warsztat dla pracowników administracji rządowej i samorządowej.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) - praktyczny warsztat.
zobacz
Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) - praktyczny warsztat.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Praktyczne omówienie aspektów Ustawy z dn. 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
zobacz
Praktyczne omówienie aspektów Ustawy z dn. 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Praktyczny warsztat dla działów kadrowych - sprawy pracownicze w 2020r. z uwzględnieniem umów szkoleniowych i podnoszenia kwalifikacji pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa pracy i RODO.
zobacz
Praktyczny warsztat dla działów kadrowych - sprawy pracownicze w 2020r. z uwzględnieniem umów szkoleniowych i podnoszenia kwalifikacji pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa pracy i RODO.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Warsztat pracy doradcy klienta z uwzględnieniem nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
zobacz
Warsztat pracy doradcy klienta z uwzględnieniem nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Nowe zasady obsługi klientów - rejestracja bezrobotnych / poszukujących pracy, przyznanie i utrata statusu bezrobotnego / poszukującego pracy oraz pozostałe działania przewidziane w przepisach prawa – po nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia 14.06.2019 r.
zobacz
Nowe zasady obsługi klientów - rejestracja bezrobotnych / poszukujących pracy, przyznanie i utrata statusu bezrobotnego / poszukującego pracy oraz pozostałe działania przewidziane w przepisach prawa – po nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia 14.06.2019 r.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Doskonalenie kwalifikacji zawodowych przez pośredników pracy oraz doradców zawodowych w celu efektywnej realizacji zadań w PUP. Wykorzystanie dostępnych form pomocy, usług oraz narzędzi we współpracy z klientami PUP.
zobacz
Doskonalenie kwalifikacji zawodowych przez pośredników pracy oraz doradców zawodowych w celu efektywnej realizacji zadań w PUP. Wykorzystanie dostępnych form pomocy, usług oraz narzędzi we współpracy z klientami PUP.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Poradnictwo zawodowe jako istotny element w aktywizacji osób bezrobotnych. Metodyka pracy z klientem PUP – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego oraz opracowanie planu działania.
zobacz
Poradnictwo zawodowe jako istotny element w aktywizacji osób bezrobotnych. Metodyka pracy z klientem PUP – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego oraz opracowanie planu działania.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Doradca klienta jako ekspert w zakresie profesjonalnej obsługi oraz skutecznej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych z uwzględnieniem osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym osób niepełnosprawnych.
zobacz
Doradca klienta jako ekspert w zakresie profesjonalnej obsługi oraz skutecznej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych z uwzględnieniem osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym osób niepełnosprawnych.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Zarządzanie i gospodarowanie środkami finansowymi Funduszu Pracy będącymi w dyspozycji powiatu z uwzględnieniem wszystkich realizowanych zadań oraz ewidencji księgowej dochodów z tytułu zatrudnienia cudzoziemców.
zobacz
Zarządzanie i gospodarowanie środkami finansowymi Funduszu Pracy będącymi w dyspozycji powiatu z uwzględnieniem wszystkich realizowanych zadań oraz ewidencji księgowej dochodów z tytułu zatrudnienia cudzoziemców.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Zastosowanie doradztwa zawodowego w procesie aktywizacji klientów PUP jako niezbędny element przystosowania osób bezrobotnych do wymogów rynku pracy.
zobacz
Zastosowanie doradztwa zawodowego w procesie aktywizacji klientów PUP jako niezbędny element przystosowania osób bezrobotnych do wymogów rynku pracy.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Zasady przeprowadzania kontroli i/lub wizyty monitorującej u podmiotów zewnętrznych, z którymi zawarto umowy o korzystanie ze środków publicznych - praktyka postępowania, eliminacja błędów popełnianych przez pracowników PUP.
zobacz
Zasady przeprowadzania kontroli i/lub wizyty monitorującej u podmiotów zewnętrznych, z którymi zawarto umowy o korzystanie ze środków publicznych - praktyka postępowania, eliminacja błędów popełnianych przez pracowników PUP.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Praktyczne rozwiązanie problemów w zakresie procedury wydawania zezwoleń na pracę sezonową dla cudzoziemców oraz procedury rejestracji oświadczeń o powierzeniu cudzoziemcowi pracy
zobacz
Praktyczne rozwiązanie problemów w zakresie procedury wydawania zezwoleń na pracę sezonową dla cudzoziemców oraz procedury rejestracji oświadczeń o powierzeniu cudzoziemcowi pracy
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych w PUP oraz współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
zobacz
Znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych w PUP oraz współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Ochrona danych osobowych w PUP od 25 maja 2018r. Praktyka działania przy wdrażaniu rozwiązań spełniających wymogi RODO, odpowiedzialność prawna, analiza problemów, eliminacja popełnianych błędów.
zobacz
Ochrona danych osobowych w PUP od 25 maja 2018r. Praktyka działania przy wdrażaniu rozwiązań spełniających wymogi RODO, odpowiedzialność prawna, analiza problemów, eliminacja popełnianych błędów.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Prawidłowa realizacja instrumentów rynku pracy: dotacje, doposażenia, staże, bony, szkolenia, refundacje -30 i +50, KFS, PI, RP, PSU - szczegółowe omówienie zasad ich realizacji z wykorzystaniem danych z ZUS – PUP. usługi U1-U4, pomoc de minimis oraz zasady monitorowania i kontroli – praktyczny warsztat dla pracowników PUP.
zobacz
Prawidłowa realizacja instrumentów rynku pracy: dotacje, doposażenia, staże, bony, szkolenia, refundacje -30 i +50, KFS, PI, RP, PSU - szczegółowe omówienie zasad ich realizacji z wykorzystaniem danych z ZUS – PUP. usługi U1-U4, pomoc de minimis oraz zasady monitorowania i kontroli – praktyczny warsztat dla pracowników PUP.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Rejestracja elektroniczna osób bezrobotnych i poszukujących pracy - kompendium wiedzy dla pracowników PSZ.
zobacz
Rejestracja elektroniczna osób bezrobotnych i poszukujących pracy - kompendium wiedzy dla pracowników PSZ.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Obsługa oraz aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, z uwzględnieniem zasad kwalifikacji klientów PUP na szkolenia grupowe i indywidualne.
zobacz
Obsługa oraz aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, z uwzględnieniem zasad kwalifikacji klientów PUP na szkolenia grupowe i indywidualne.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia: Współpraca z pracodawcami oraz budowanie efektywnych relacji na lokalnym rynku pracy przez doradcę klienta instytucjonalnego - kompendium praktycznej wiedzy.
zobacz
Współpraca z pracodawcami oraz budowanie efektywnych relacji na lokalnym rynku pracy przez doradcę klienta instytucjonalnego - kompendium praktycznej wiedzy.
zobacz więcej