Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.pl
Natalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenia specjalistyczne dla branży FMCG
Tytuł szkolenia
Tytuł szkolenia:
Zarządzanie cenami w handlu detalicznym – czyli co zrobić, aby móc pochwalić się niskimi cenami.
zobacz
Zarządzanie cenami w handlu detalicznym – czyli co zrobić, aby móc pochwalić się niskimi cenami.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Zarządzanie wskaźnikami ekonomicznymi w handlu detalicznym - optymalizacja zapasów, rotacji, asortymentów, wprowadzania nowości i poziomu zatrudnienia.
zobacz
Zarządzanie wskaźnikami ekonomicznymi w handlu detalicznym - optymalizacja zapasów, rotacji, asortymentów, wprowadzania nowości i poziomu zatrudnienia.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Visual Merchandising, a zarządzanie kategorią w handlu detalicznym – efektywne zarządzanie powierzchnią sprzedaży i zapasami w sklepie w kontekście zarządzania kategorią.
zobacz
Visual Merchandising, a zarządzanie kategorią w handlu detalicznym – efektywne zarządzanie powierzchnią sprzedaży i zapasami w sklepie w kontekście zarządzania kategorią.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Sprzedaż i efektywny merchandising na dziale owoce-warzywa.
zobacz
Sprzedaż i efektywny merchandising na dziale owoce-warzywa.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Merchandising i zarządzanie stoiskami alkoholowymi, czyli znajomość alkoholi w sklepie monopolowym i osiedlowym.
zobacz
Merchandising i zarządzanie stoiskami alkoholowymi, czyli znajomość alkoholi w sklepie monopolowym i osiedlowym.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Marża a zysk, czyli zarządzanie półką cenową.
zobacz
Marża a zysk, czyli zarządzanie półką cenową.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Efektywne standardy obsługi klienta – aktywna sprzedaż i obsługa.
zobacz
Efektywne standardy obsługi klienta – aktywna sprzedaż i obsługa.
zobacz więcej
Tytuł szkolenia:
Efektywna organizacja sklepu - wskaźniki ekonomiczne oraz efektywne zarządzanie marżą.
zobacz
Efektywna organizacja sklepu - wskaźniki ekonomiczne oraz efektywne zarządzanie marżą.
zobacz więcej