Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. Istota i znaczenie zmiany organizacyjnej
- Czym jest zmiana – rola i znaczenie
- Cechy zmiany
- Stereotypy dotyczące zmian
- Psychologia zmiany
II. Zmiana w organizacji
- Etapy zarządzania zmianą
- Budowanie wizji zmiany
- Komunikowanie wizji
III. Planowanie zmiany
- Diagnoza punktu wyjścia
- Analiza gotowości do zmiany
- Wyznaczanie celów i zadań zmiany
- Skuteczne komunikowanie zmiany – plan komunikacji
- Projektowanie zmiany – wykres Gantta
IV. Wdrażanie zmiany
- Problemy i przyczyny niepowodzeń
- Reguły komunikacji i wymiany informacji zwrotnej w procesie wdrażania zmiany
- Przyczyny oporu wobec zmian
- Metody przezwyciężania oporu wobec zmian
- Monitoring i ewaluacja procesu zmian
V. Rola lidera w procesie zmian
- Style zarządzania i ich wpływ na funkcjonowanie zespołu
- Cechy lidera zmiany
- Zadania lidera zmiany
Trener
Małgorzata Sanecka
Psycholog, doradca personalny, certyfikowany trener biznesu. Autor krótko- i długo-terminowych strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz indywidualnych planów zawodowych dla zespołów i pracowników.
Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno klientami indywidualnymi, pracownikami firm i organizacji o różnorodnym profilu działalności, jak i kadrą menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Współpracuje z instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej, turystycznej, konsultingowej.
Specjalizacja trenerska obejmuje przede wszystkim zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania zespołu i współpracy w grupie, zarządzania personalnego, oceny i rozwoju pracowników, planowania i wdrażania zmian w organizacji, zarządzania czasem, profesjonalnej obsługi klienta, savoir-vivre w biznesie.
Podczas realizacji szkoleń i warsztatów dąży do uzyskania wnikliwego wglądu w pro-ces grupowy, odpowiada na aktualne potrzeby indywidualnych uczestników oraz wspomaga ich samodzielne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie teoretycznej wiedzy w praktyczny sposób.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
2 lub 3 dni.
CELE SZKOLENIA
- Rozwój wiedzy o znaczeniu, roli i następstwach zmian w organizacji,
- Poszerzenie kompetencji z zakresu planowania i wdrażania zmian w organizacji,
- Rozwój wiedzy i umiejętności w obszarze efektywnego zarządzania zmianą,
- Poszerzenie umiejętności skutecznego komunikowania i wymiany informacji w procesie zmian,
- Rozwój kompetencji w zakresie efektywnego zarządzania reakcjami na zmiany,
- Nabycie wiedzy i umiejętności w obszarze diagnozowania indywidualnych różnic w radzeniu sobie ze zmianą i odpowiadania na jednostkowe potrzeby.
ADRESACI
Właściciele firm, kadra zarządzająca organizacji, pracownicy działów HR, projektów.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.