Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.pl
Natalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie otwarte
Program szkolenia
1. Model obsługi klienta w świetle przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
2. Warsztat pracy doradcy ds. zatrudnienia i doradcy zawodowego. Realizacja pośrednictwa pracy oraz poradnictwa zawodowego po zmianach.
3. Rola i zadania doradcy ds. zatrudnienia i doradcy zawodowego w zakresie świadczenia pomocy klientom PUP.
4. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej klientów Urzędu oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
5. Inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu identyfikację, dotarcie z informacją o możliwościach skorzystania z form pomocy określonych w ustawie i zmotywowanie do aktywności zawodowej osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo.
6. Dobór odpowiednich narzędzi i form wsparcia dla klientów PUP.
7. Badanie kompetencji cyfrowych.
8. Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD. Zasady tworzenia, realizacji oraz monitorowanie IPD.
9. Odpowiednia strategia doradcy ds. do spraw zatrudnienia oraz doradcy zawodowego w zakresie współpracy z pracodawcami, partnerami rynku pracy, Pozyskiwanie oraz realizacja ofert pracy.
10. Współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi, uczelniami i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie realizacji poradnictwa zawodowego, w tym promowania uczenia się przez całe życie oraz działań informacyjnych dotyczących wsparcia skierowanego do osób do 30. roku życia;
11. Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.
12. Problematyka występująca w PUP względem nowych przepisów - dyskusja, przykłady.
Trener

Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Cena i świadczenia
Cena szkolenia zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach online,
- materiały szkoleniowe elektroniczne,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
Szkolenie zwolnione z VAT.
Miejsce szkolenia
Szkolenie realizowane przed komputerem osoby uczestniczącej za pomocą platformy zoom.
Wymagany dostęp do komputera, internet, głośnik, opcjonalnie także mikrofon, kamerka.
Termin nadsyłania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmujemy do 23.06.2025r. lub do wyczerpania miejsc.
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność wpływu zgłoszeń.
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________