Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna Krupska

właściciel
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Polecane szkolenia

Szkolenia zamknięte z dr Mariuszem Śmigiel

Wykaz szkoleń znajduje się TUTAJ

Szkolenia wyjazdowe dla członków Powiatowych Rad Rynku Pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla PRRP.

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Trenerzy

Przy realizacji szkoleń współpracujemy ze znanymi i cenionymi trenerami-praktykami, specjalistami w swojej dziedzinie.

Współpracujemy m.in. z następującymi trenerami:

dr Mariusz Śmigiel

Doktor nauk prawnych. Ekspert polskiego i międzynarodowego prawa pracy oraz zabezpieczenia społecznego. Specjalista z zakresu bezrobocia i polityki społecznej. Doradca rynku pracy. Wieloletni praktyk, trener (z licencją MPiPS oraz MOP) i wykładowca akademicki. Przeprowadził ponad 2.000 szkoleń dla PSZ, organów administracji, pracodawców oraz innych podmiotów. Były pracownik PSZ. Doradca oraz konsultant (były i obecny) m.in: b.Krajowego Urzędu Pracy, MPiPS, b.Konfederacji Pracodawców Polskich, Państwowej Inspekcji Pracy, Gdańskiego Związku Pracodawców, organów administracji, i in.

dr Ireneusz Rosiek dr Ireneusz Rosiek

Doktor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie finansów publicznych. Interesuje się kontrolą zarządczą i zarządzaniem publicznym. Autor pierwszej w Polsce rozprawy doktorskiej na temat funkcjonowania kontroli zarządczej i artykułów naukowych na ten temat. W latach 2012 – 2016 pracował w Ministerstwie Finansów, zajmując się kontrolą zarządczą, audytem wewnętrznym i budżetem zadaniowym.


Praktyk – posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy jako główny księgowy w jednostkach budżetowych. Naukowo związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie prowadzi wykłady na prestiżowych studiach Master of Business Administration. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oceniający wnioski o dofinansowanie projektów ze środków Unii Europejskiej. Wiedzą teoretyczną i doświadczeniem praktycznym dzieli się z Państwem prowadząc od 2010 roku szkolenia.

 

czytaj więcej o trenerze

Ewelina Skwierczyńska dr Ewelina Skwierczyńska

Doradca podatkowy wpisany na listę licencjonowanych doradców podatkowych KRDP; prowadzi kancelarię podatkową we Wrocławiu; doktor nauk prawnych w dziedzinie prawa w specjalizacji prawo finansowe.

Ekspert podatkowy posiadający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego specjalizujący się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług oraz rozliczeń podatkowych podmiotów prawa publicznego, w tym samorządowego. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa podatkowego, w tym publikacji recenzowanych i punktowanych przez Ministerstwo Finansów oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykładowca, prowadząca studia podyplomowe na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Szkoleniowiec i Partner wielu podmiotów rynku usług doradztwa podatkowego.

Małgorzata Dębczyńska- Zachacz

Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, następnie kilku studiów podyplomowych, w tym między innymi z zakresu zamówień publicznych (2004 r.), audytu wewnętrznego i rachunkowości budżetowej (2006 r.). Posiada kwalifikacje pedagogiczne. Z finansami publicznym związana od ponad 15 lat, wieloletni główny księgowy oraz kierownik sekcji zamówień publicznych jednostki budżetowej. Od wielu lat współpracuje z firmami szkoleniowymi oraz jest ekspertem w Wydawnictwie Podatkowym „GOFIN” w zakresie publikacji na portalu „serwis budżetowy”.

Adam Mistela

Jego największą pasją jest praca z drugim człowiekiem. Czy to na scenie, czy też na co dzień, jako trener wystąpień publicznych.
Zawsze daje z siebie 100% a jego szkolenia są oparte nie tylko na jego wiedzy zawodowej, ale również na własnych doświadczeniach z wystąpień publicznych i gry w spektaklach teatralnych.
Jego innowacyjne metody szkoleniowe pozwalają na udoskonalenie techniki wystąpień publicznych, zerwanie z wewnętrznymi blokadami przed wystąpieniami oraz pracą nad opanowaniem stresu.

Ewa Daroszewska

Międzynarodowy trener świadomej komunikacji, coach, mentor. Kompetencje i doświadczenie, które wykorzystuje w swojej pracy trenerskiej zdobyła będąc liderem między innymi w takich firmach jak Wincor Nixdorf, OS3, MCX, TP S.A.

Z zamiłowania i pasji psycholog, studiowała psychologie kliniczną na SWPS. Jest autorką wielu innowacyjnych projektów, m.in. E.V.O.L.E.T. – rozwój kompetencji opartych o wartości oraz warsztatów Leadership&Balanc.

Współautorka książki ,,Doskonale Niedoskonali’”.

W pracy z klientami jest skoncentrowana na ich autentycznej transformacji, które osiągają w pracy opartej o proces.

W trakcie ustawicznego podnoszenia swoich kompetencji uczestniczyła w niezliczonych programach certyfikacyjnych między innymi w takich ja: Train The Trainer-Sztuka Nauczania, Neds-based Coaching, Coaching Transpersonalny, oraz szkoleniach, seminariach i warsztatach wybitnych ekspertów międzynarodowych. Od 18 lat wspiera w procesach rozwojowych, jako lider, trener, konsultant świadomej komunikacji  oraz coach i mentor.

Uwielbia pieszo wędrować po uliczkach świata. Wierzy, że zamiana oporu, który jest efektem niezrozumienia się nawzajem, na ciekawość drugiego człowieka i poznawania naszej wspaniałej inności opartej o empatię jest idealną drogą do sukcesu w każdym wymiarze naszego życia.

 

Motto:

,,Możesz uczyć się na cudzych szkoleniach. Możesz czytać cudze książki. Możesz słuchać cudzych historii. Ale własne życie musisz przeżyć sam. Bo życie możesz przetrwać lub przeżyć.”

Agnieszka Pilińska- Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant posiadający ponad 14 letnie doświadczenie szkoleniowe. Z wykształcenia jest psychologiem (Uniwersytet Warszawski) i dodatkowo ukończyła szereg specjalistycznych szkoleń i studiów podyplomowych (m.in. studia menadżerskie oraz trenera umiejętności poznawczych), posiada również zestaw tematycznych certyfikatów trenerskich. Wyróżniona została tytułem najlepszego trenera w służbie cywilnej w 2003 roku.
Przeprowadziła kilkaset szkoleń dla ponad 3000 osób reprezentujących administrację rządową, samorządową, wymiar sprawiedliwości i przedsiębiorców.

Należy zaznaczyć, że trener posiada w swoim portfolio bardzo bogaty zakres szkoleń obejmujących szeroko pojęty HR, ale także komunikację, asertywność, przywództwo, zarządzanie czasem i stresem, zarządzanie wiekiem, zarządzanie talentami, wypalenie zawodowe oraz umiejętności rozwiązywania konfliktów. Przygotowała wiele autorskich szkoleniowych gier strategicznych skierowanych do kadry zarządzającej sektora publicznego i prywatnego.

Michał Dziekoński

Dyrektor zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju pracowników. Jednocześnie realizuje swoje pasje w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, gdzie zaangażowany jest w szereg projektów edukacyjnych, rozwojowych i naukowych.

Ze strategią i myśleniem strategicznym związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem w Grupie Siemens (sekcja marketingu strategicznego), obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań strategicznych firm i instytucji.

Posiada certyfikaty MBA Oxford Brookes University, the Advanced Certificate in Marketing (CIM) oraz Marketing Training (Orlando, USA). Jest współautorem książek: Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Wskaźniki marketingowe, E-marketing – współczesne trendy: pakiet startowy, Konsument wierny jak pies oraz Projektowanie efektywnych szkoleń.

Małgorzata Sanecka

Psycholog, doradca personalny, certyfikowany trener biznesu. Autor krótko- i długo-terminowych strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz indywidualnych planów zawodowych dla zespołów i pracowników.

Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno klientami indywidualnymi, pracownikami firm i organizacji o różnorodnym profilu działalności, jak i kadrą menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Współpracuje z instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej, turystycznej, konsultingowej.

Specjalizacja trenerska obejmuje przede wszystkim zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania zespołu i współpracy w grupie, zarządzania personalnego, oceny i rozwoju pracowników, planowania i wdrażania zmian w organizacji, zarządzania czasem, profesjonalnej obsługi klienta, savoir-vivre w biznesie.

Podczas realizacji szkoleń i warsztatów dąży do uzyskania wnikliwego wglądu w pro-ces grupowy, odpowiada na aktualne potrzeby indywidualnych uczestników oraz wspomaga ich samodzielne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie teoretycznej wiedzy w praktyczny sposób.

Piotr Łada

Adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie, absolwent prawa (UMCS) kulturoznawstwa na specjalizacji promocja i krytyka sztuk plastycznych (UMCS) oraz historii sztuki (UW). Ekspert z zakresu prawa autorskiego, prawa kultury i sztuki, wykładowca, szkoleniowiec, autor licznych publikacji i monografii m.in „Sztuka a prawo autorskie” (wydawnictwo LexisNexis). Kierownik Biura Prawa Autorskiego Związku Polskich Artystów Fotografików (ZPAF). Prowadzi praktykę adwokacką w Warszawie.

Piotr Rybicki

Najważniejsze informacje:

  • uprawnienia biegłego rewidenta nr 11242 (kliknij aby pobrać aktualne zaświadczenie)
  • aktywnie w radach nadzorczych i komitetach audytu (od 2001 r.); spółki giełdowe, spółki z udziałem Skarbu Państwa, spółki komunalne, spółki rodzinne
  • prowadzenie szkoleń z finansów i rachunkowości (od 2001 r.), w tym na kursach przygotowawczych do egzaminu na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa (od 2006 r.)
  • wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (od 2014 r.); w 2014 roku wyróżniony złotą odznaką honorową RIG w Katowicach
  • doświadczenie jako dyrektor finansowy, a także wiceprezes zarządu ds. finansowych
  • członek kapituły konkursu The Best Annual Report (od 2015 r.), konkursu Dyrektor Finansowy Roku (od 2017 r.), konkursu Samorząd, który wspiera MŚP (od 2016 r.), wyróżnienia „Człowiek Corporate Governance” (od 2015 r.)
  • inicjator „Konferencji Rada Nadzorcza” (2011) i wyróżnienia „Człowiek Corporate Governance” (2015)
  • panelista na największych wydarzeniach gospodarczych w Polsce: Europejski Kongres Gospodarczy (2018), Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw (2014-2017), Konferencja WallStreet (2013-2017), Kongres Dyrektorów Finansowych (2015-2018), Nowoczesne Rady Nadzorcze (2017), Samorządowe Forum Kapitału i Finansów (2017), Doroczna Konferencja Audytingu (2017), Konferencja Rada Nadzorcza (2011-2017)
  • członek Rady Ekspertów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Tomasz Cygan

Trener-praktyk, specjalista m.in w zakresie stosowania ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, adwokat, egzaminowany aplikant sądowy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ceniony i doświadczony konsultant oraz wykładowca, autor wielu publikacji z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych, informacji publicznej, ochrony własności intelektualnej, prawa autorskiego, ochrony marki przedsiębiorcy

Robert Staszkiewicz

Specjalista z dziedziny sprzedaży, zarządzania sprzedażą, projektowania i wdrażana standardów obsługi klienta. Pracuje jako trener od 18 lat. Pracował również jako Handlowiec, Regionalny Menager Sprzedaży, Trener i Menager do Rozwoju Sieci Handlowej IGA, odpowiedzialny za wdrażanie strategii marketingowej, negocjacje z dostawcami, rozwój sieci franczyzowej Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w takich sieciach jak Euro Sklep S.A., czy Rabat Detal Sp. z o.o.  Absolwent Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

Elżbieta Fedorowicz

Wieloletnia Główna Księgowa, od 1997 roku posiada świadectwo kwalifikacyjne Ministra Finansów. Absolwentka SGH i członek Konsorcjum Biur Rachunkowych Infor System. Od wielu lat z powodzeniem szkoli osoby zainteresowane tematyką m.in. inwentaryzacji od strony praktycznej.

Dorota Szcześniak- Kosiorek

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego, kolorystka.

Na co dzień pomaga urzędnikom, menedżerom, sprzedawcom, konsultantom, prawnikom, sekretarkom, inżynierom, przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność i budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wizerunek oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i pracodawców.

Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.

„Czułam, że marka osobista to coś więcej niż wygląd i maniery. By zostać ekspertem, uczyłam się od najlepszych oraz ukończyłam prestiżowe polskie i międzynarodowe kursy. Dziś, dzięki autorskiemu łączeniu zagadnień z różnych dziedzin z doświadczeniem biznesowym, moje podejście jest nowatorskie, dogłębne i skuteczne".

W ramach swojej kariery trenerskiej realizowała projekty szkoleniowe dla firm i instytucji m. in.: Accenture, AkzoNobel, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Zachodni WBK, Danon, Ernst&Young (EY), Instytut Pamięci Narodowej (IPN), ITM Group, Kancelaria Prezydenta, Kancelarie Prawne, Kraft Food, Louis Vuitton, Lyreco, mBank, Multimedia, Orange, Philip Morris, Pfizer, PKO BP, PKO TFI, Poczta Polska, Polpharma, Pramerica, PricewaterhouseCoopers (PwC), Raiffeisen Bank, SAS Institute, Siemens, Sotheby’s i wiele innych. Za szkolenia, warsztaty i konsultacje dostaje nieustannie znakomite referencje.

Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.

Agnieszka Olejnik

Od ponad 11 lat dyplomowany trener biznesu, coach kariery, certyfikowany HR Development Business Partner. Dyrektor HR i Rozwoju i Komunikacji z Pracownikami
z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych i polskich korporacjach. Prze-prowadziła kilkaset projektów szkoleniowych – łącznie 11 tys. godzin. Specjalistka ds. zarządzania efektywnością biznesową procesów szkoleniowych w organizacjach.
Doradza firmom, uczy i wspiera pracowników i menedżerów w ich rozwoju, korzy-stając z własnych doświadczeń menedżerskich, zawodowych i życiowych. Prowadzi również szkolenia indywidualne 1 trener + 1 uczestnik. Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową. Jej mottem życiowym jest: „work – life balance jest możliwy!”
Obszary jej specjalizacji to m. in.: komunikacja, wystąpienia publiczne, rekrutacja i selekcja, employer branding, zarządzanie zasobami ludzkimi, przywództwo i motywowanie, programy rozwoju trenerów, inteligencja emocjonalna, asertywność, zarządzanie czasem i stresem.

Rafał Błachowski

Trener, konsultant, przedsiębiorca. Ukończył Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu na Wydziale Nauk Społecznych o kierunku Socjo-logia. Doświadczony menadżer, dziennikarz prasowy i radiowy z 13-letnim stażem. Obecnie dzieli się do-świadczeniami prowadząc warsztaty szkoleniowe dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla oraz dla sił sprzedaży.
Doświadczony menedżer i sprawdzony trener biznesu specjalizujący się m.in. w:

  • procesach komunikacji: biznesowej, marketingowej, zespołowej
  • zarządzaniu projektami, wdrażaniem wartości w organizacjach
  • doradztwie biznesowym, głównie w ramach nowatorskich przedsięwzięć.
Maciej Zasłona

Trener-praktyk, prowadzi szkolenia z zakresu tematyki pomocy publicznej. Autor ekspertyzy z zakresu pomocy publicznej w komponencie regionalnym PO KL przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Współautor projektu rozporządzenia MRR w sprawie udzielania pomocy publicznej w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Współautor ekspertyz z zakresu elementów pomocy publicznej w Regionalnych Programach Operacyjnych, przygotowanych na zlecenie Urzędów Marszałkowskich województwa dolnośląskiego, pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego. Autor ekspertyzy pt. „Przygotowanie systemu wdrażania PO Innowacyjna Gospodarka”. Świadczący bieżące usługi doradztwa z zakresu pomocy publicznej na rzecz Politechniki Wrocławskiej. Ekspert w zakresie pomocy publicznej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, wpisany na listę przez Ministerstwo Energii.

Krzysztof Stucke

Ekspert z dziedziny prawa pracy,ubezpieczeń społecznych i ochrony danych osobowych. Prawnik. Od ponad 20 lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym obszarem prawa pracy,ubezpieczeń społecznych oraz ochrony danych osobowych. Prowadzi własną kancelarię prawa pracy, doradza i świadczy pomoc prawną. Wieloletni inspektor Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, gdzie przeprowadzał kontrole płatników w zakresie opłacania składek i rozliczania wypłaconych zasiłków. Jest ekspertem Infor S.A., oraz Portalu Kadrowego-Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, autorem artykułów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wykładowca: Wyższej Szkoły Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach,Wyższej Szkoły „Humanitas” w Sosnowcu.

mgr inż. Jan Spychała

Wieloletni Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, były nauczyciel akademicki oraz doświadczony inżynier budownictwa. Aktualnie właściciel Biura Inżynierskiego JS Construct. Wyróżniony w roku 2013 tytułem „Autorytet Budownictwa i Gospodarki Śląskiej”. Wiceprzewodniczący Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uczestnik komisji egzaminacyjnych Śląskiej Okręgowej Izby Architektów RP. Posiada uprawnienia budowlane do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Autor licznych artykułów w czasopismach branżowych oraz publikacjach konferencyjnych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dziedziny Prawa budowlanego, przepisów technicznych oraz przebiegu procesu inwestycyjnego w Polsce.