Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2025

Kołobrzeg, 23-27 czerwca 2025r. (Hotel Ikar Plaza)

„Nowoczesny Urząd Pracy w obliczu wyzwań stawianych przez współczesność - nowe ustawodawstwo i zachodzące przemiany na rynku pracy. Zmiany systemowe oraz zarządzanie urzędem przez kadrę kierowniczą PUP.”

Szkolenia wyjazdowe dla członków Powiatowych Rad Rynku Pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla Członków WRRP i PRRP.

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Trenerzy

Stawiamy na jakość usług i wysoki poziom przekazywanej na naszych szkoleniach wiedzy i umiejętności.

Przy realizacji szkoleń współpracujemy ze znanymi i cenionymi trenerami-praktykami, którzy są specjalistami w swojej dziedzinie i posiadają odpowiednie doświadczenie szkoleniowe.

Współpracujemy m.in. z następującymi trenerami:

Ewelina Skwierczyńska dr Ewelina Skwierczyńska

Doradca podatkowy wpisany na listę licencjonowanych doradców podatkowych KRDP; prowadzi kancelarię podatkową we Wrocławiu; doktor nauk prawnych w dziedzinie prawa w specjalizacji prawo finansowe.

Ekspert podatkowy posiadający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego specjalizujący się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług oraz rozliczeń podatkowych podmiotów prawa publicznego, w tym samorządowego. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa podatkowego, w tym publikacji recenzowanych i punktowanych przez Ministerstwo Finansów oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykładowca, prowadząca studia podyplomowe na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Szkoleniowiec i Partner wielu podmiotów rynku usług doradztwa podatkowego.

dr Mariusz Śmigiel

Doktor nauk prawnych. Ekspert polskiego i międzynarodowego prawa pracy oraz zabezpieczenia społecznego. Specjalista z zakresu bezrobocia i polityki społecznej. Doradca rynku pracy. Wieloletni praktyk, trener (z licencją MPiPS oraz MOP) i wykładowca akademicki. Przeprowadził ponad 2.000 szkoleń dla PSZ, organów administracji, pracodawców oraz innych podmiotów. Były pracownik PSZ. Doradca oraz konsultant (były i obecny) m.in: b.Krajowego Urzędu Pracy, MPiPS, b.Konfederacji Pracodawców Polskich, Państwowej Inspekcji Pracy, Gdańskiego Związku Pracodawców, organów administracji, i in.

Adam Mistela

Jego największą pasją jest praca z drugim człowiekiem. Czy to na scenie, czy też na co dzień, jako trener wystąpień publicznych.
Zawsze daje z siebie 100% a jego szkolenia są oparte nie tylko na jego wiedzy zawodowej, ale również na własnych doświadczeniach z wystąpień publicznych i gry w spektaklach teatralnych.
Jego innowacyjne metody szkoleniowe pozwalają na udoskonalenie techniki wystąpień publicznych, zerwanie z wewnętrznymi blokadami przed wystąpieniami oraz pracą nad opanowaniem stresu.

Agnieszka Pilińska- Kępowicz

Wysokiej klasy trener i konsultant posiadający ponad 14 letnie doświadczenie szkoleniowe. Z wykształcenia jest psychologiem (Uniwersytet Warszawski) i dodatkowo ukończyła szereg specjalistycznych szkoleń i studiów podyplomowych (m.in. studia menadżerskie oraz trenera umiejętności poznawczych), posiada również zestaw tematycznych certyfikatów trenerskich. Wyróżniona została tytułem najlepszego trenera w służbie cywilnej w 2003 roku.
Przeprowadziła kilkaset szkoleń dla ponad 3000 osób reprezentujących administrację rządową, samorządową, wymiar sprawiedliwości i przedsiębiorców.

Należy zaznaczyć, że trener posiada w swoim portfolio bardzo bogaty zakres szkoleń obejmujących szeroko pojęty HR, ale także komunikację, asertywność, przywództwo, zarządzanie czasem i stresem, zarządzanie wiekiem, zarządzanie talentami, wypalenie zawodowe oraz umiejętności rozwiązywania konfliktów. Przygotowała wiele autorskich szkoleniowych gier strategicznych skierowanych do kadry zarządzającej sektora publicznego i prywatnego.

Małgorzata Sanecka

Psycholog, doradca personalny, certyfikowany trener biznesu. Autor krótko- i długo-terminowych strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz indywidualnych planów zawodowych dla zespołów i pracowników.

Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno klientami indywidualnymi, pracownikami firm i organizacji o różnorodnym profilu działalności, jak i kadrą menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Współpracuje z instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej, turystycznej, konsultingowej.

Specjalizacja trenerska obejmuje przede wszystkim zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania zespołu i współpracy w grupie, zarządzania personalnego, oceny i rozwoju pracowników, planowania i wdrażania zmian w organizacji, zarządzania czasem, profesjonalnej obsługi klienta, savoir-vivre w biznesie.

Podczas realizacji szkoleń i warsztatów dąży do uzyskania wnikliwego wglądu w pro-ces grupowy, odpowiada na aktualne potrzeby indywidualnych uczestników oraz wspomaga ich samodzielne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie teoretycznej wiedzy w praktyczny sposób.

Tomasz Cygan

Trener-praktyk, specjalista m.in w zakresie stosowania ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, adwokat, egzaminowany aplikant sądowy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ceniony i doświadczony konsultant oraz wykładowca, autor wielu publikacji z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych, informacji publicznej, ochrony własności intelektualnej, prawa autorskiego, ochrony marki przedsiębiorcy

Dorota Szcześniak- Kosiorek

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego, kolorystka.

Na co dzień pomaga urzędnikom, menedżerom, sprzedawcom, konsultantom, prawnikom, sekretarkom, inżynierom, przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność i budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wizerunek oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i pracodawców.

Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.

„Czułam, że marka osobista to coś więcej niż wygląd i maniery. By zostać ekspertem, uczyłam się od najlepszych oraz ukończyłam prestiżowe polskie i międzynarodowe kursy. Dziś, dzięki autorskiemu łączeniu zagadnień z różnych dziedzin z doświadczeniem biznesowym, moje podejście jest nowatorskie, dogłębne i skuteczne".

W ramach swojej kariery trenerskiej realizowała projekty szkoleniowe dla firm i instytucji m. in.: Accenture, AkzoNobel, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Zachodni WBK, Danon, Ernst&Young (EY), Instytut Pamięci Narodowej (IPN), ITM Group, Kancelaria Prezydenta, Kancelarie Prawne, Kraft Food, Louis Vuitton, Lyreco, mBank, Multimedia, Orange, Philip Morris, Pfizer, PKO BP, PKO TFI, Poczta Polska, Polpharma, Pramerica, PricewaterhouseCoopers (PwC), Raiffeisen Bank, SAS Institute, Siemens, Sotheby’s i wiele innych. Za szkolenia, warsztaty i konsultacje dostaje nieustannie znakomite referencje.

Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.

Agnieszka Olejnik

Od ponad 11 lat dyplomowany trener biznesu, coach kariery, certyfikowany HR Development Business Partner. Dyrektor HR i Rozwoju i Komunikacji z Pracownikami
z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych i polskich korporacjach. Prze-prowadziła kilkaset projektów szkoleniowych – łącznie 11 tys. godzin. Specjalistka ds. zarządzania efektywnością biznesową procesów szkoleniowych w organizacjach.
Doradza firmom, uczy i wspiera pracowników i menedżerów w ich rozwoju, korzy-stając z własnych doświadczeń menedżerskich, zawodowych i życiowych. Prowadzi również szkolenia indywidualne 1 trener + 1 uczestnik. Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową. Jej mottem życiowym jest: „work – life balance jest możliwy!”
Obszary jej specjalizacji to m. in.: komunikacja, wystąpienia publiczne, rekrutacja i selekcja, employer branding, zarządzanie zasobami ludzkimi, przywództwo i motywowanie, programy rozwoju trenerów, inteligencja emocjonalna, asertywność, zarządzanie czasem i stresem.

Kamil Miśtal

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UŁ. Aktualnie wykładowca akademicki, trener, prawnik w kancelarii prawnej. Powołany na stanowisko Eksperta w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz w Ministerstwie Energii.

Specjalizuje się w postępowaniu administracyjnym, postępowaniu egzekucyjnym i prawie  ochrony danych osobowych, a także w prawie pomocy społecznej i szerokorozumianym prawie socjalnym i opiekuńczym.

Autor licznych  publikacji naukowych i opinii prawnych. Wieloletni konsultant i trener firm doradczych. Ceniony dydaktyk i praktyk. Zajmuje się szkoleniami pracowników urzędów administracji publicznej na szczeblu centralnym i terenowym oraz prawników praktyków, a także pracowników  przedsiębiorstw i spółek. Specjalista w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców oraz  wdrażania standardów ochrony danych osobowych w organizacjach polskich i zagranicznych, gdzie pełni funkcję inspektora ochrony danych osobowych.

Za osiągnięcia naukowe i dydaktyczne wielokrotnie nagradzany licznymi stypendiami doktorskimi i motywacyjnymi oraz Nagrodą Rektora UŁ III stopnia.

Maciej Zasłona

Trener-praktyk, prowadzi szkolenia z zakresu tematyki pomocy publicznej. Autor ekspertyzy z zakresu pomocy publicznej w komponencie regionalnym PO KL przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Współautor projektu rozporządzenia MRR w sprawie udzielania pomocy publicznej w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Współautor ekspertyz z zakresu elementów pomocy publicznej w Regionalnych Programach Operacyjnych, przygotowanych na zlecenie Urzędów Marszałkowskich województwa dolnośląskiego, pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego. Autor ekspertyzy pt. „Przygotowanie systemu wdrażania PO Innowacyjna Gospodarka”. Świadczący bieżące usługi doradztwa z zakresu pomocy publicznej na rzecz Politechniki Wrocławskiej. Ekspert w zakresie pomocy publicznej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, wpisany na listę przez Ministerstwo Energii.

Krzysztof Stucke

Ekspert z dziedziny prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i ochrony danych osobowych. Prawnik. Od ponad 20 lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym obszarem prawa pracy,ubezpieczeń społecznych oraz ochrony danych osobowych. Prowadzi własną kancelarię prawa pracy, doradza i świadczy pomoc prawną. Wieloletni inspektor Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, gdzie przeprowadzał kontrole płatników w zakresie opłacania składek i rozliczania wypłaconych zasiłków. Jest ekspertem Infor S.A., oraz Portalu Kadrowego-Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, autorem artykułów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Wykładowca: Wyższej Szkoły Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, Wyższej Szkoły „Humanitas” w Sosnowcu.

Mariusz Dyka

Urodzony w 1968r. absolwent Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego.

Wieloletni pracownik administracji rządowej i samorządowej, Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w Starostwie Powiatowym, Geolog Powiatowy.

Posiada uprawnienia geologiczne z zakresu hydrogeologii, geologii inżynierskiej, geologii złożowej.

Przewodniczący Komisji Ekologii Śląskiego Związku Gmin i Powiatów oraz członek Komisji Geologii i Górnictwa Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.

Były wieloletni członek Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Górnej Odry przy Dyrektorze Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, członek Regionalnej Komisji do Spraw Ocen Oddziaływania na Środowisko przy Regionalnym Dyrektorze Ochrony Środowiska w Katowicach.

Członek Stowarzyszenia Hydrogeologów Polskich.

Doświadczony trener, który prowadzenie szkoleń rozpoczął ponad dwadzieścia lat temu. Obecnie specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:

  • stosowania przepisów ustawy Prawo wodne,
  • zagadnień związanych z gospodarką odpadami,
  • ochrony środowiska w procesie inwestycyjnym,
  • stosowania przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze.
  • uwarunkowań prawnych prowadzenia prac rekultywacyjnych.

Publikuje artykuły dotyczące w/w tematyki miedzy innymi w czasopismach „Surowce i maszyny budowlane” oraz „Kruszywa”.

Aleksandra Zwyrtek-Tarach

Psycholog o I specjalności: psychologia pracy i organizacji oraz II – psychologia zdrowia i choroby. Ponadto, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradca zawodowy.

Słuchaczka studiów podyplomowych: coaching i mentoring.

 

Dyplomowana trenerka (absolwentka szkół trenerów: MATRIK w Krakowie i BRAINSTORM w Mysłowicach, a także trener MES – szkoleń rekomendowanych przez MPiPS) posiadająca ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z firmami szkoleniowymi i ośrodkami edukacyjnymi, dedykująca swoje szkolenia i treningi, m.in. pracownikom Publicznych Służb Zatrudnienia, Oświaty, Jednostek Samorządu Terytorialnego, Służby zdrowia, jak i firmom.

 

Członek Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności w 2 specjalnościach: doradca zawodowy i psycholog.

Lech Antkowiak

Doświadczony ekspert i wykładowca (UW) z zakresu problematyki rynku pracy i w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich; wieloletni pracownik publicznych służb zatrudnienia, zatrudniony w latach 1994-2019 w administracji rządowej i samorządowej na stanowiskach kierowniczych, związanych z kreowaniem polityki rynku pracy w wymiarze krajowym, regionalnym i lokalnym, m.in. jako Dyrektor Departamentu Rynku Pracy w obecnym Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej, Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, Dyrektor Projektu Banku Światowego w ówczesnym Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej oraz Zastępca Dyrektora Urzędu Pracy m.st. Warszawy. W prowadzonych szkoleniach wykorzystuje własne doświadczenia zawodowe i kilkunastoletnią praktykę szkoleniową.

Praktyk PSZ

Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.

Edyta Brożyna

Doświadczony i ceniony przez uczestników trener, zdobywający doświadczenie w PSZ od ponad 14 lat, zajmujący się m.in. kontrolą w zakresie prawidłowej realizacji umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi korzystającymi ze środków publicznych w ramach aktywnych form, kontrolą wewnętrzną w zakresie prawidłowego wykonywania obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami. Przeprowadziła wiele szkoleń dla pracowników PSZ

Praktyk PSZ (Małgorzata M.)

Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla działu rejestracji, ewidencji i świadczeń, a także z zakresu stosowania przepisów KPA, cudzoziemców, ustawy o promocji zatrudnienia (...).

Aktualnie realizuje na zlecenie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej szkolenia dla PSZ – powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy,  z zakresu wdrażania Krajowego Planu Odbudowy na polskim rynku pracy oraz nowelizacji przepisów dotyczących ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, a także o dostępie cudzoziemców do polskiego rynku pracy .

Praktyk PSZ (D.G.)

Szkolenie poprowadzi: 1/ Wieloletni Główny Księgowy Urzędu Pracy, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Rzeszowskiego, wieloletni, doświadczony trener – szkoleniowiec, trener MES, certyfikowany audytor wewnętrzny II-st. w zakresie zarządzania audytem wewnętrznym w jednostkach sektora finansów publicznych.

PRAKTYK PSZ (D.K.)

wieloletni pracownik PSZ, z wykształcenia ekonomista, doświadczony praktyk i trener PSZ. Specjalista w zakresie windykacji i egzekucji nienależnie pobranych świadczeń i innych należności oraz naliczeń i zwrotów świadczeń, rozliczeń podatkowo - składkowych. Szkolenia prowadzi w sposób rzeczowy, a zarazem dynamiczny, przystępny dla każdego, poruszając do dyskusji uczestników szkoleń. W zakresie stosowania ulg w spłatach należności prowadzi również szkolenia dla członków PRRP.

Małgorzata Pundyk-Glet

Prawnik, trener, doktorant prawa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Prowadząca specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z prawa pracy i zbiorowego prawa pracy oraz jest autorem publikacji "Z prawem bez prawnika. Niezbędnik pracownika". Przeprowadziła liczne szkolenia z zakresu prawa pracy dla pracowników instytucji publicznych.