Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2025

Kołobrzeg, 23-27 czerwca 2025r. (Hotel Ikar Plaza)

„Nowoczesny Urząd Pracy w obliczu wyzwań stawianych przez współczesność - nowe ustawodawstwo i zachodzące przemiany na rynku pracy. Zmiany systemowe oraz zarządzanie urzędem przez kadrę kierowniczą PUP.”

Szkolenia wyjazdowe dla członków Powiatowych Rad Rynku Pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla Członków WRRP i PRRP.

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte

Psychologiczne aspekty współpracy z klientem PUP z uwzględnieniem coachingu. Świadczenie pomocy klientom PUP oraz obsługa klientów – od rejestracji do aktywizacji. Problemy związane z obsługą klienta w PUP, techniki komunikacji oraz współpraca międzydziałowa w PUP.
Termin
Godziny
Miejsce
Cena
18–20.08.2025
poniedziałek: 09:00‑
środa: ‑11:00
Kołobrzeg
od 3.300 zł
--- 3 noclegi ---

Program szkolenia

  1. Rola i zadania pracowników PUP w zakresie profesjonalnego świadczenia pomocy klientom PUP.
  2. Zmiany na rynku pracy, znajomość lokalnego rynku pracy.
  3. Dobór odpowiednich narzędzi, usług, instrumentów rynku pracy dla klientów PUP.
  4. Od rejestracji do aktywizacji – obsługa klientów PUP, z wykorzystaniem narzędzi elektronicznej obsługi.
  5. Obsługa Klienta w Urzędzie Pracy - warsztat pracy dla pracowników działu rejestracji, ewidencji i świadczeń oraz CAZ, w kontekście kompleksowej i profesjonalnej obsługi klientów.
  6. Psychologiczne aspekty pracy doradcy klienta.
  7. Rodzaje potrzeb osób bezrobotnych/ poszukujących pracy i wypływających oczekiwań względem Urzędu Pracy.
  8. Pomoc, wsparcie, doradztwo a coaching.
  9. Budowanie pozytywnego wizerunku PUP oraz zasada pierwszego wrażania.
  10. Typologia klientów oraz ich postawy w urzędzie pracy – metody postępowania.
  11. Techniki komunikacji – komunikacja werbalna i niewerbalna. Wywiad, a rozmowa.
  12. Odpowiednia strategia pracownika PUP w zakresie doboru stylu komunikacji do typu klienta.
  13. Główne błędy najczęściej popełniane przez pracowników PUP.
  14. Problemy związane z obsługą klienta w PUP.
  15. Skąd się bierze „trudny klient”? Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi.

Trener

Praktyk PSZ

Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP - Doradcy klienta/  pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.

Cena i świadczenia

W cenie nocleg dzień przed szkoleniem.

Standardowe zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym.

 

Cena 2 posiłki (śniadania, obiadokolacje bufet)

Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 3.300 zł / os.

Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, + dopłata 750 zł) - 4.050 zł / os.

 

Cena 3 posiłki (śniadania, obiad serwowany i kolacja bufet)

Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 3.500 zł / os.

Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, + dopłata 750 zł) - 4.250 zł / os.

 

Cena szkolenia zawiera:

  • uczestnictwo w zajęciach,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
  • 3x nocleg (miejsce w wybranym typie pokoju wg ceny; w tym nocleg dzień przed szkoleniem)
  • wyżywienie - 2 lub 3 posiłki do wyboru w wybranej opcji cenowej
  • przerwy kawowe
  • pakiet integracyjny od organizatora - GRATIS

 

Dodatkowe dopłaty (na fakturze integralne z całą usługą):

  • zwrot kosztów dojazdu: możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu na podstawie przedstawionych biletów, doliczony do faktury

Miejsce szkolenia

Centrum Zdrowia i Wypoczynku IKAR PLAZA
ul. Wschodnia 35
78-100 Kołobrzeg

Termin nadsyłania zgłoszeń

Zgłoszenia przyjmujemy do 21 lipca 2025r. lub do wyczerpania miejsc.

Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność wpływu zgłoszeń.

Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ

Zgłoszenie on-line do udziału w szkoleniu / kursie (umowa)

Nazwa szkolenia: Psychologiczne aspekty współpracy z klientem PUP z uwzględnieniem coachingu. Świadczenie pomocy klientom PUP oraz obsługa klientów – od rejestracji do aktywizacji. Problemy związane z obsługą klienta w PUP, techniki komunikacji oraz współpraca międzydziałowa w PUP.
Termin szkolenia: 18–20.08.2025
Miejsce szkolenia: Kołobrzeg

Dane podstawowe

Osoba kontaktowa

DANE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA / KURSU

ROZLICZENIE KOSZTÓW SZKOLENIA

×
=
Dozwolone typy plików: bmp, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, pdf
(usługi integralne z usługą szkolenia możliwe do spełnienia w ramach dostępności)
zł/os.

DANE ORGANIZATORA

GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR
ul. Kielecka 38 B/47, 41-219 Sosnowiec, NIP: 629-230-06-33
Tel.: 510-705-905, 510-333-011
E-mail: oferta@przeszkolimy.pl ; WWW: www.przeszkolimy.pl