Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.pl
Natalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Program szkolenia
1. Fundamentalne zasady savoir-vivre w pracy:
- etykieta biznesu a etykieta towarzyska – różnice i elementy wspólne,
- precedencja – zasady pierwszeństwa w codziennych sytuacjach zawodowych,
- reguły etykiety obowiązującej w urzędach.
2. Powitania, przedstawianie siebie i innych:
- formy powitań z uwzględnianiem precedencji w różnych sytuacjach zawodowych,
- przedstawianie siebie i innych w sytuacjach zawodowych,
- właściwe tytułowanie w kontaktach służbowych,
- propozycja przejścia na ty – kto, w jaki sposób i kiedy może wyjść z inicjatywą.
3. Podejmowanie gości w urzędzie:
- zasady zachowania przy recepcji, w sekretariacie, w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach,
- small talk – sztuka małej rozmowy,
- reguły zajmowania miejsc przy stole konferencyjnym,
- podawanie poczęstunku gościom (przyjmowanie zamówień i serwowanie napojów),
- spotkania online – zasady savoir-vivre i dobre praktyki.
4. Etykieta komunikacji telefonicznej i elektronicznej:
- trudne sytuacje przez telefon – sposoby radzenia sobie z nimi,
- najczęstsze gafy telefoniczne,
- wideokonferencje – zasady,
- zwroty grzecznościowe w korespondencji,
- netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej.
5. Służbowy dress code – co, kiedy i jak nosić do pracy:
- style ubioru do pracy (formal dress, business casual, smart casual),
- fryzura, makijaż, dodatki stosowne w pracy,
- złodzieje wizerunku – jakich błędów unikać,
- kolory, fasony oraz wzory wskazane i niewłaściwe podczas spotkań online.
Trener

Dorota Szcześniak- Kosiorek
Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego, kolorystka.
Na co dzień pomaga urzędnikom, menedżerom, sprzedawcom, konsultantom, prawnikom, sekretarkom, inżynierom, przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność i budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wizerunek oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i pracodawców.
Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.
„Czułam, że marka osobista to coś więcej niż wygląd i maniery. By zostać ekspertem, uczyłam się od najlepszych oraz ukończyłam prestiżowe polskie i międzynarodowe kursy. Dziś, dzięki autorskiemu łączeniu zagadnień z różnych dziedzin z doświadczeniem biznesowym, moje podejście jest nowatorskie, dogłębne i skuteczne".
W ramach swojej kariery trenerskiej realizowała projekty szkoleniowe dla firm i instytucji m. in.: Accenture, AkzoNobel, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Zachodni WBK, Danon, Ernst&Young (EY), Instytut Pamięci Narodowej (IPN), ITM Group, Kancelaria Prezydenta, Kancelarie Prawne, Kraft Food, Louis Vuitton, Lyreco, mBank, Multimedia, Orange, Philip Morris, Pfizer, PKO BP, PKO TFI, Poczta Polska, Polpharma, Pramerica, PricewaterhouseCoopers (PwC), Raiffeisen Bank, SAS Institute, Siemens, Sotheby’s i wiele innych. Za szkolenia, warsztaty i konsultacje dostaje nieustannie znakomite referencje.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
Cele szkolenia
- Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych ze współczesnymi regułami profesjonalnego savoir-vivre’u.
- Wzmocnienie pewności uczestników w codziennych kontaktach z interesantami, gośćmi instytucji, współpracownikami.
- Rozwinięcie umiejętności zachowania w trudnych i nietypowych sytuacjach.
Adresaci szkolenia
Pracownicy sekretariatów, pracownicy biura zarządu, urzędnicy, pracownicy instytucji, mający na co dzień kontakt z klientami i gośćmi instytucji oraz wszystkie osoby, które chcą poszerzyć wiedzę z obszaru savoir-vivre w pracy.
Cena i świadczenia
W przypadku zainteresowania szkoleniem i chęcią uzyskania oferty cenowej prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy biuro@przeszkolimy.pl
Prosimy w zapytaniu podać:
- czy szkolenie ma być stacjonarne, online czy wyjazdowe
- preferowany termin szkolenia
- zakładana ilość uczestników
- miejsce szkolenia (czy będzie to Państwa siedziba lub inne zapewnione przez Państwa miejsce lub czy sala szkoleniowa ma być wynajęta przez nas - jeśli tak, to w jakim mieście)
- inne ważne informacje (np. czy w przypadku zapewnionej przez Państwa sali będzie dostępny także sprzęt typu projektor, ekran, tablica, czy w przypadku szkolenia wyjazdowego mamy zapewnić także transport, hotel itp.)
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________