Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. System ocen pracowniczych
- Czym jest ocena pracownicza
- Cele oceny pracowniczej
- Elementy systemu ocen
- Analiza korzyści wykorzystania systemu ocen dla pracowników i organizacji
- Możliwe zagrożenia wykorzystania systemu ocen
II. Projektowanie systemu ocen
- Zasady projektowania systemu
- Ustalanie celów i zadań
- Określanie standardów, kryteriów i procedur oceny
- Przygotowanie projektu i harmonogramu działań
III. Metody i narzędzia ocen pracowniczych
- Metody relatywne
- Metody absolutne
- Samoocena
- Możliwe problemy związane z przeprowadzaniem oceny
IV. Tworzenie arkuszy ocen
- Analiza stanowiska pracy
- Budowanie kryteriów kompetencyjnych, osobowościowych, wynikowych
- Tworzenie arkusza oceny
- Przykładowe arkusze ocen
V. Prowadzenie rozmów oceniających
- Cele rozmowy oceniającej
- Etapy rozmowy oceniającej
- Przygotowanie do rozmowy
- Sterowanie przebiegiem rozmowy
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Planowanie dalszego rozwoju
- Błędy w rozmowach oceniających
VI. Zasady komunikacji w trakcie dokonywania ocen
- Reguły skutecznej komunikacji w trakcie dokonywania oceny
- Bariery efektywnego komunikowania się i metody ich przezwyciężania
- Metody aktywnego słuchania
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
VII. Zasady wdrożenia systemu ocen
- Zaplanowanie koniecznych działań
- Przygotowanie oceniających i ocenianych
VIII. Wykorzystywanie efektów oceny
- Metody wykorzystywania wyników oceny
- Planowanie metod rozwoju
- Monitoring osiąganych efektów
Trener
Małgorzata Sanecka
Psycholog, doradca personalny, certyfikowany trener biznesu. Autor krótko- i długo-terminowych strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz indywidualnych planów zawodowych dla zespołów i pracowników.
Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno klientami indywidualnymi, pracownikami firm i organizacji o różnorodnym profilu działalności, jak i kadrą menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Współpracuje z instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej, turystycznej, konsultingowej.
Specjalizacja trenerska obejmuje przede wszystkim zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania zespołu i współpracy w grupie, zarządzania personalnego, oceny i rozwoju pracowników, planowania i wdrażania zmian w organizacji, zarządzania czasem, profesjonalnej obsługi klienta, savoir-vivre w biznesie.
Podczas realizacji szkoleń i warsztatów dąży do uzyskania wnikliwego wglądu w pro-ces grupowy, odpowiada na aktualne potrzeby indywidualnych uczestników oraz wspomaga ich samodzielne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie teoretycznej wiedzy w praktyczny sposób.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
2 lub 3 dni.
CELE SZKOLENIA
- Poznanie celów, funkcji oraz elementów oceny pracowniczej,
- Rozwój umiejętności z zakresu efektywnego budowania systemu ocen,
- Rozwój wiedzy o skutecznych metodach oceny pracowniczej i rozwoju pracowników,
- Nabycie kompetencji z zakresu tworzenia narzędzi oceny i rozwoju,
- Rozwój umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy oceniającej,
- Nabycie kompetencji w zakresie wykorzystywania efektów oceny do usprawnienia działań w organizacji.
ADRESACI
Właściciele firm, kierownicy i menadżerowie, pracownicy działów personalnych.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.