Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Ocena i rozwój pracowników.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

I. System ocen pracowniczych

  • Czym jest ocena pracownicza
  • Cele oceny pracowniczej
  • Elementy systemu ocen
  • Analiza korzyści wykorzystania systemu ocen dla pracowników i organizacji
  • Możliwe zagrożenia wykorzystania systemu ocen

 

II. Projektowanie systemu ocen

  • Zasady projektowania systemu
  • Ustalanie celów i zadań
  • Określanie standardów, kryteriów i procedur oceny
  • Przygotowanie projektu i harmonogramu działań

 

III. Metody i narzędzia ocen pracowniczych

  • Metody relatywne
  • Metody absolutne
  • Samoocena
  • Możliwe problemy związane z przeprowadzaniem oceny

 

IV. Tworzenie arkuszy ocen

  • Analiza stanowiska pracy
  • Budowanie kryteriów kompetencyjnych, osobowościowych, wynikowych
  • Tworzenie arkusza oceny
  • Przykładowe arkusze ocen

 

V. Prowadzenie rozmów oceniających

  • Cele rozmowy oceniającej
  • Etapy rozmowy oceniającej
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Sterowanie przebiegiem rozmowy
  • Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Planowanie dalszego rozwoju
  • Błędy w rozmowach oceniających

 

VI. Zasady komunikacji w trakcie dokonywania ocen

  • Reguły skutecznej komunikacji w trakcie dokonywania oceny
  • Bariery efektywnego komunikowania się i metody ich przezwyciężania
  • Metody aktywnego słuchania
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

 

VII. Zasady wdrożenia systemu ocen

  • Zaplanowanie koniecznych działań
  • Przygotowanie oceniających i ocenianych

 

VIII. Wykorzystywanie efektów oceny

  • Metody wykorzystywania wyników oceny
  • Planowanie metod rozwoju
  • Monitoring osiąganych efektów

Trener

Małgorzata Sanecka

Psycholog, doradca personalny, certyfikowany trener biznesu. Autor krótko- i długo-terminowych strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz indywidualnych planów zawodowych dla zespołów i pracowników.

Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno klientami indywidualnymi, pracownikami firm i organizacji o różnorodnym profilu działalności, jak i kadrą menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Współpracuje z instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej, turystycznej, konsultingowej.

Specjalizacja trenerska obejmuje przede wszystkim zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania zespołu i współpracy w grupie, zarządzania personalnego, oceny i rozwoju pracowników, planowania i wdrażania zmian w organizacji, zarządzania czasem, profesjonalnej obsługi klienta, savoir-vivre w biznesie.

Podczas realizacji szkoleń i warsztatów dąży do uzyskania wnikliwego wglądu w pro-ces grupowy, odpowiada na aktualne potrzeby indywidualnych uczestników oraz wspomaga ich samodzielne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie teoretycznej wiedzy w praktyczny sposób.

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

 2  lub 3 dni.

CELE SZKOLENIA

  1. Poznanie celów, funkcji oraz elementów oceny pracowniczej,
  2. Rozwój umiejętności z zakresu efektywnego budowania systemu ocen,
  3. Rozwój wiedzy o skutecznych metodach oceny pracowniczej i rozwoju pracowników,
  4. Nabycie kompetencji z zakresu tworzenia narzędzi oceny i rozwoju,
  5. Rozwój umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy oceniającej,
  6. Nabycie kompetencji w zakresie wykorzystywania efektów oceny do usprawnienia działań w organizacji.

ADRESACI

Właściciele firm, kierownicy i menadżerowie, pracownicy działów personalnych.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.