Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Program szkolenia
1. Protokół dyplomatyczny:
- przestrzeganie zasad etycznych,
- zasada wzajemności,
- zasada uszanowania prywatności,
- zasada starszeństwa,
- zasada tolerancji,
- zasada dyskrecji,
- zasada punktualności,
- zasada zdrowego rozsądku
2. Tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji:
- tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji (sposoby reakcji na zarzuty, kampanie negatywne, rankingi, sposoby na chwalenie się sukcesami)
- rola urzędnika w budowaniu prestiżu sądu i wizerunku władzy sądowniczej w społeczeństwie
- kompetentny sędzia i pracownik sądu – cechy profesjonalisty
- urzędnik przyjazny petentowi
- „otwartość" na interesanta
3. Komunikacja z interesantem:
- efektywna analiza potrzeb interesanta
- praca z nieświadomością interesanta – omijanie negatywnego nastawienia
- efektywne wykorzystywanie narzędzi komunikacji
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
4. Etykieta biznesowa i savoir vivre:
- zasady pierwszeństwa w kontaktach
- przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas
- wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie
- zasady jazdy samochodem i transportu
- ceremoniał – ceremonie oficjalne, przebieg i organizacja uroczystości
- organizacja spotkań oficjalnych, wyjazdów i wizyt
- procedencja – zasady ustalania pierwszeństwa
- spotkania towarzysko – służbowe
- delegacje - dobór uczestników delegacji
- wręczanie oraz dobór prezentów
5. Budowa wizerunku profesjonalnego przedstawiciela sądu:
- strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
- typy uścisków dłoni i ich znaczenie
- jak uniknąć gafy
- cmok nonsens i gesty kulturowe
- postawa obrazująca styl komunikowania się
- mowa ciała i gesty wzmacniające przekaz
6. Codzienny savoir vivre:
- etykieta korespondencji oficjalnej
- etykieta korespondencji elektronicznej
- telefoniczny savoir vivre
- netykieta
- jak reagować na gafy
- nowoczesne technologie a protokół dyplomatyczny
7. Powitania, pożegnania, prezentacje – kultura dnia codziennego:
- znaczenie pierwszego wrażenia w kontaktach z innymi
- wizyty oficjalne i nieoficjalne w Sądzie
- zasady właściwego powitania i pożegnania gościa w Sądzie
- sposoby witania, podanie ręki – zasady pierwszeństwa
- jak należy powitać, podjąć i pożegnać gościa honorowego?
- kłopotliwy „gość” w firmie
- sposoby prezentacji
- zasady i wyjątki
- przechodzenie na „Ty”
- zasady używania biletów wizytowych
- tytuły kurtuazyjne, naukowe, służbowe, honorowe
8. Dress code - elegancja w ubiorze - co i kiedy nosić?
- Ubiór w administracji – sztuka autoprezentacji
- Kultura organizacyjna a wizerunek pracowników,
- Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
- Fryzura, makijaż, biżuteria
- Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety,
- Podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny.
- Ubiór służbowy - Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
- Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
- Idealny ubiór do biura oraz na spotkania
- Wskazówki dotyczące doboru stroju
- Strój nieformalny czy ubranie wyjściowe?
Cele szkolenia
Warsztaty mają na celu zwiększenie skuteczności budowania swojego wizerunku jako władzy sądowniczej. Uczestnicy zajęć dowiedzą się za pomocą jakich narzędzi mogą zwiększyć swoją wiarygodność w oczach innych osób. Jak radzić radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Zwiększą i przećwiczą swoje umiejętności w zakresie zachowań w różnych standardowych i nietypowych okolicznościach. Poznają czym różnią się precedencja prywatna, wewnątrzinstytucjonalna i międzyinstytucjonalna. Uczestnicy poznają też kiedy i jak stosować zasady etykiety i protokołu dyplomatycznego w sądzie.
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest skierowane do Sędziów oraz pracowników sądownictwa.
Trener
Piotr T. Ruta
Trener, coach, konsultant i doradca, szkoli urzędy i inne jednostki administracji publicznej od ponad 20 lat, jego główny obszar szkoleń to m.in. obsługa sekretariatu w administracji publicznej, komunikacja, obsługa klienta trudnego, etyka, przeciwdziałaniu korupcji, wystąpienia publiczne i autoprezentacja. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pozytywnie oceniany przez uczestników szkoleń.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego i zainteresowania naszą ofertą zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.