Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Savoir-Vivre w biznesie / w administracji publicznej / itp.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

PROPOZYCJA NR 1:

 

1. Kluczowe reguły savoir-vivre

  • Obszary savoir-vivre – Hierarchia zawodowa a towarzyska
  • Faux pas vs. Gafy

 

2. Powitania i nawiązywanie kontaktu

  • Zasady pierwszego kontaktu - powitanie
  • Elementy pierwszego kontaktu: uściski dłoni, kontakt wzrokowy, zachowania przestrzenne, kontakt dotykowy
  • Reguły przedstawiania bezpośredniego i przy udziale innych osób
  • Kluczowe elementy networkingu – wymiana wizytówek

 

3. Reguły precedencji

  • Zasady pierwszeństwa w etykiecie biznesowej i towarzyskiej
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Pierwszeństwo podczas spotkań roboczych
  • Pierwszeństwo podczas podróżowania

 

4. Reguły zachowania się przy stole

  • Kluczowe elementy savoir-vivre przy stole
  • Kultura jedzenia – zasiadanie przy stole, zachowanie przy stole
  • Reguły korzystania z wybranej zastawy
  • Rodzaje i zasady przyjęć na stojąco

 

 

Przy szkoleniu 3 dniowym dodatkowo:

 

5. Spotkania biznesowe

  • Język savoir-vivre – tytułowanie, zwroty bezpośrednie
  • Savoir-vivre w pracy
  • Savoir-vivre w gabinecie

 

6. Etykieta w ubiorze i akcesoriach

  • Znaczenie i reguły elegancji
  • Kluczowe elementy wizerunku zgodnego z zasadami etykiety
  • Metody doboru akcesoriów i dodatków

 

7. Reguły etykiety telefonicznej i korespondencyjnej

  • Kluczowe elementy rozmowy telefonicznej zgodnej z etykietą
  • Reguły netykiety

 

 

 

PROPOZYCJA NR 2:

  1. Protokół dyplomatyczny, etykieta biznesu a etykieta towarzyska
  2. Zasada precedencji - kto pierwszy w różnych sytuacjach
  3. Kolejność powitania
  4. Przedstawianie siebie i innych osób
  5. Właściwe tytułowanie
  6. Podejmowanie gości w urzędzie
  7. Zasady zachowania w windzie, na korytarzu, w szatni, na schodach
  8. Ranga miejsc przy stole oraz w samochodzie
  9. Rozmowy telefoniczne – zasady korzystania z telefonu stacjonarnego i komórkowego
  10. Netykieta – sztuka komunikacji elektronicznej

Trenerzy

Małgorzata Sanecka

Psycholog, doradca personalny, certyfikowany trener biznesu. Autor krótko- i długo-terminowych strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz indywidualnych planów zawodowych dla zespołów i pracowników.

Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych. Pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno klientami indywidualnymi, pracownikami firm i organizacji o różnorodnym profilu działalności, jak i kadrą menedżerską średniego i wysokiego szczebla. Współpracuje z instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej, turystycznej, konsultingowej.

Specjalizacja trenerska obejmuje przede wszystkim zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania zespołu i współpracy w grupie, zarządzania personalnego, oceny i rozwoju pracowników, planowania i wdrażania zmian w organizacji, zarządzania czasem, profesjonalnej obsługi klienta, savoir-vivre w biznesie.

Podczas realizacji szkoleń i warsztatów dąży do uzyskania wnikliwego wglądu w pro-ces grupowy, odpowiada na aktualne potrzeby indywidualnych uczestników oraz wspomaga ich samodzielne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie teoretycznej wiedzy w praktyczny sposób.

Dorota Szcześniak- Kosiorek

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego, kolorystka.

Na co dzień pomaga urzędnikom, menedżerom, sprzedawcom, konsultantom, prawnikom, sekretarkom, inżynierom, przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność i budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wizerunek oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i pracodawców.

Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.

„Czułam, że marka osobista to coś więcej niż wygląd i maniery. By zostać ekspertem, uczyłam się od najlepszych oraz ukończyłam prestiżowe polskie i międzynarodowe kursy. Dziś, dzięki autorskiemu łączeniu zagadnień z różnych dziedzin z doświadczeniem biznesowym, moje podejście jest nowatorskie, dogłębne i skuteczne".

W ramach swojej kariery trenerskiej realizowała projekty szkoleniowe dla firm i instytucji m. in.: Accenture, AkzoNobel, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Zachodni WBK, Danon, Ernst&Young (EY), Instytut Pamięci Narodowej (IPN), ITM Group, Kancelaria Prezydenta, Kancelarie Prawne, Kraft Food, Louis Vuitton, Lyreco, mBank, Multimedia, Orange, Philip Morris, Pfizer, PKO BP, PKO TFI, Poczta Polska, Polpharma, Pramerica, PricewaterhouseCoopers (PwC), Raiffeisen Bank, SAS Institute, Siemens, Sotheby’s i wiele innych. Za szkolenia, warsztaty i konsultacje dostaje nieustannie znakomite referencje.

Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

Propozycja nr 1: 1 - 2 dni lub 3 dni.

 

Propozycja nr 2: 1 dzień

CELE SZKOLENIA

  • Poznanie kluczowych reguł savoir-vivre i nabycie umiejętności ich efektywnego wykorzystywania w życiu zawodowym i towarzyskim,
  • Nabycie wiedzy z zakresu zasad powitana i nawiązywania pierwszego kontaktu,
  • Poznanie reguł przedstawiania, prowadzenia networkingu,
  • Rozwój wiedzy i umiejętności w obszarze zasad pierwszeństwa i etykiety w trakcie spotkań zawodowych i podróży służbowych,
  • Nabycie wiedzy w obszarze reguł zachowania się przy stole.

ADRESACI

Właściciele firm, kadra zarządzająca, pracownicy działu obsługi klienta, sprzedaży, PR, klienci indywidualni, pracownicy sektora administracji publicznej.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.