Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

ZBIORCZE TEMATY TWARDE - KLIKNIJ TUTAJ

PRZYKŁADOWA TEMATYKA - RÓŻNE DZIAŁY

W celu uzyskania programu na szkolenie zamknięte z poniższych lub innych tematów, prosimy o kontakt.

 

Wykazane tematy są przykładowe, jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów i z przyjemnością dostosujemy temat i program do Państwa potrzeb.

 

  1. Szkolenie z zakresu zmiany Ustawy o rynku pracy.  - WKRÓTCE!!!
  2. KPA w praktyce Urzędów Pracy - najważniejsze zmiany, rozwiązanie problemów występujących w PUP.
  3. Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędów Pracy
  4. Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - praktyczne omówienie przepisów i problemów. 
  5. Zasady realizacji instrumentów rynku pracy z uwzględnieniem współpracy międzystanowiskowej w Urzędzie Pracy.
  6. Skuteczny doradca klienta w aktywizacji osoby bezrobotnej.
  7. Zatrudnianie cudzoziemców.
  8. Pośrednik pracy, doradca zawodowy, doradca ds. rozwoju, specjalista ds. programów jako skuteczny pracownik na lokalnym rynku pracy.
  9. Efektywne wykorzystanie dostępnych form pomocy, działań, usług, instrumentów oraz narzędzi rynku pracy w procesie aktywizacji klientów PUP. Praktyczne wskazówki dotyczące IPD.
  10. Doskonalenie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie Pracy, w odniesieniu do ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
  11. Prawa i obowiązki pracowników PUP w przypadku kontroli służb. 
  12. Dostęp do informacji publicznej w praktyce PUP.
  13. Ochrona danych osobowych od 25 maja 2018 roku w Urzędzie Pracy.
  14. Ochrona danych osobowych, a dostęp do informacji publicznej w praktyce PUP. Wykorzystywanie danych w celach promocyjnych Urzędu.
  15. Prawo Pracy w praktyce pracowników Powiatowych Urzędów Pracy.
  16. Redagowanie pism urzędowych w praktyce Powiatowych / Wojewódzkich Urzędów Pracy - warsztaty.
  17. KPA dla pracowników Centrum Aktywizacji Zawodowej w zakresie zagadnień związanych z obsługą usług i instrumentów rynku pracy,nowymi zadaniami związanymi z obsługą cudzoziemców i obsługą projektów.

  18. Zadania, procedury i dokumentacja w pośrednictwie pracy w aspekcie nowych standardów.
  19. Skuteczne metody pozyskiwania i realizacji ofert pracy. Współpraca z pracodawcami.
  20. Obsługa osób bezrobotnych w CAZ. Zasady współpracy pracowników PUP w świetle usług rynku pracy w CAZ.
  21. Podwyższanie standardów obsługi klienta w PUP w procesie udzielania wsparcia dla osób bezrobotnych.
  22. Doradca klienta w Urzędzie Pracy jako ekspert na rynku pracy – rola, zadania, narzędzia i metody pracy, dokumentacja.
  23. Rola i zadania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w rozwiązywaniu lokalnych problemów rynku pracy.
  24. Nowoczesne i skuteczne świadczenie pomocy klientom PUP - warsztat pracy dla pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz specjalistów ds. programów.
  25. Doradca klienta jako ekspert w zakresie profesjonalnej obsługi oraz skutecznej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych z uwzględnieniem osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym osób oddalonych od rynku pracy.
  26. Doradca klienta jako ekspert w zakresie profesjonalnej obsługi oraz skutecznej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych z uwzględnieniem osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym osób niepełnosprawnych.
  27. Dobór odpowiedniego wsparcia dla osób bezrobotnych – warsztat pracy doradcy klienta, narzędzia, metody i techniki pracy wykorzystywane w ramach kompleksowej obsługi osób bezrobotnych, w tym obsługi osób niepełnosprawnych.
  28. Rola oraz zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego jako eksperta na lokalnym rynku pracy. Zasady udzielania wsparcia osobom bezrobotnym i pracodawcom.
  29. Poradnictwo zawodowe jako istotny element w aktywizacji osób bezrobotnych. Metodyka pracy z klientem PUP – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego oraz opracowanie planu działania.
  30. Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.
  31. Profesjonalny doradca klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego jako ambasador Urzędu Pracy - progresywny trening podnoszący kluczowe kompetencje i umiejętności pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.
  32. Aktywizacja osób bezrobotnych, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia dla osób bezrobotnych i pracodawców oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.
  33. Doskonalenie kwalifikacji zawodowych przez pośredników pracy oraz doradców zawodowych w celu efektywnej realizacji zadań w PUP. Wykorzystanie dostępnych form pomocy, usług oraz narzędzi we współpracy z klientami PUP.
  34. Zasady monitorowania oraz kontroli w kontekście prawidłowej realizacji instrumentów rynku pracy. Dotacje, doposażenia, staże, bony, szkolenia, refundacje -30 i +50, KFS, PI, RP, PSU - szczegółowe omówienie zasad ich realizacji z wykorzystaniem danych z ZUS – usługi U1-U4 – praktyczny warsztat dla pracowników PUP.
  35. Praktyczne ujęcie pomocy de minimis w instrumentach rynku pracy. Zasady udzielania, monitorowania oraz prawidłowej realizacji umów objętych pomocą de minimis w 2019r.
  36. Zasady przeprowadzania kontroli i/lub wizyty monitorującej u podmiotów zewnętrznych, z którymi zawarto umowy o korzystanie ze środków publicznych - praktyka postępowania, eliminacja błędów popełnianych przez pracowników PUP.
  37. Zakres i sposób prowadzenia rejestracji, ewidencji i świadczeń w PUP, z uwzględnieniem rejestracji elektronicznej oraz obsługi klienta niepełnosprawnego. Współpraca z działem CAZ.
  38. Dział rejestracji, ewidencji i świadczeń w świetle obowiązujących przepisów. Procedura administracyjna i windykacja nienależnie pobranych świadczeń. Rejestracja cudzoziemców.
  39. Stres w pracy jako problem pracowników PSZ z tytułu pracy z trudnym klientem. Wypalenie zawodowe jako następstwo stresu w pracy.
  40. Kultura zawodu pracowników publicznych służb zatrudnienia; moralno-etyczne aspekty w pracy pracowników PSZ.  
  41. Zarządzanie czasem pracy w praktyce Urzędu Pracy.
  42. Profesjonalna obsługa klienta w PUP - obsługa klienta trudnego w tym oporującego. 
  43. Komunikacja w procesie obsługi klienta.