Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
ZBIORCZE TEMATY TWARDE - KLIKNIJ TUTAJ
PRZYKŁADOWA TEMATYKA - RÓŻNE DZIAŁY
W celu uzyskania programu na szkolenie zamknięte z poniższych lub innych tematów, prosimy o kontakt.
Wykazane tematy są przykładowe, jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów i z przyjemnością dostosujemy temat i program do Państwa potrzeb.
- Szkolenie z zakresu zmiany Ustawy o rynku pracy. - WKRÓTCE!!!
- KPA w praktyce Urzędów Pracy - najważniejsze zmiany, rozwiązanie problemów występujących w PUP.
- Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędów Pracy
- Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - praktyczne omówienie przepisów i problemów.
- Zasady realizacji instrumentów rynku pracy z uwzględnieniem współpracy międzystanowiskowej w Urzędzie Pracy.
- Skuteczny doradca klienta w aktywizacji osoby bezrobotnej.
- Zatrudnianie cudzoziemców.
- Pośrednik pracy, doradca zawodowy, doradca ds. rozwoju, specjalista ds. programów jako skuteczny pracownik na lokalnym rynku pracy.
- Efektywne wykorzystanie dostępnych form pomocy, działań, usług, instrumentów oraz narzędzi rynku pracy w procesie aktywizacji klientów PUP. Praktyczne wskazówki dotyczące IPD.
- Doskonalenie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie Pracy, w odniesieniu do ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
- Prawa i obowiązki pracowników PUP w przypadku kontroli służb.
- Dostęp do informacji publicznej w praktyce PUP.
- Ochrona danych osobowych od 25 maja 2018 roku w Urzędzie Pracy.
- Ochrona danych osobowych, a dostęp do informacji publicznej w praktyce PUP. Wykorzystywanie danych w celach promocyjnych Urzędu.
- Prawo Pracy w praktyce pracowników Powiatowych Urzędów Pracy.
- Redagowanie pism urzędowych w praktyce Powiatowych / Wojewódzkich Urzędów Pracy - warsztaty.
-
KPA dla pracowników Centrum Aktywizacji Zawodowej w zakresie zagadnień związanych z obsługą usług i instrumentów rynku pracy,nowymi zadaniami związanymi z obsługą cudzoziemców i obsługą projektów.
- Zadania, procedury i dokumentacja w pośrednictwie pracy w aspekcie nowych standardów.
- Skuteczne metody pozyskiwania i realizacji ofert pracy. Współpraca z pracodawcami.
- Obsługa osób bezrobotnych w CAZ. Zasady współpracy pracowników PUP w świetle usług rynku pracy w CAZ.
- Podwyższanie standardów obsługi klienta w PUP w procesie udzielania wsparcia dla osób bezrobotnych.
- Doradca klienta w Urzędzie Pracy jako ekspert na rynku pracy – rola, zadania, narzędzia i metody pracy, dokumentacja.
- Rola i zadania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w rozwiązywaniu lokalnych problemów rynku pracy.
- Nowoczesne i skuteczne świadczenie pomocy klientom PUP - warsztat pracy dla pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz specjalistów ds. programów.
- Doradca klienta jako ekspert w zakresie profesjonalnej obsługi oraz skutecznej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych z uwzględnieniem osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym osób oddalonych od rynku pracy.
- Doradca klienta jako ekspert w zakresie profesjonalnej obsługi oraz skutecznej aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych z uwzględnieniem osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, w tym osób niepełnosprawnych.
- Dobór odpowiedniego wsparcia dla osób bezrobotnych – warsztat pracy doradcy klienta, narzędzia, metody i techniki pracy wykorzystywane w ramach kompleksowej obsługi osób bezrobotnych, w tym obsługi osób niepełnosprawnych.
- Rola oraz zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego jako eksperta na lokalnym rynku pracy. Zasady udzielania wsparcia osobom bezrobotnym i pracodawcom.
- Poradnictwo zawodowe jako istotny element w aktywizacji osób bezrobotnych. Metodyka pracy z klientem PUP – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego oraz opracowanie planu działania.
- Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.
- Profesjonalny doradca klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego jako ambasador Urzędu Pracy - progresywny trening podnoszący kluczowe kompetencje i umiejętności pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.
- Aktywizacja osób bezrobotnych, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia dla osób bezrobotnych i pracodawców oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.
- Doskonalenie kwalifikacji zawodowych przez pośredników pracy oraz doradców zawodowych w celu efektywnej realizacji zadań w PUP. Wykorzystanie dostępnych form pomocy, usług oraz narzędzi we współpracy z klientami PUP.
- Zasady monitorowania oraz kontroli w kontekście prawidłowej realizacji instrumentów rynku pracy. Dotacje, doposażenia, staże, bony, szkolenia, refundacje -30 i +50, KFS, PI, RP, PSU - szczegółowe omówienie zasad ich realizacji z wykorzystaniem danych z ZUS – usługi U1-U4 – praktyczny warsztat dla pracowników PUP.
- Praktyczne ujęcie pomocy de minimis w instrumentach rynku pracy. Zasady udzielania, monitorowania oraz prawidłowej realizacji umów objętych pomocą de minimis w 2019r.
- Zasady przeprowadzania kontroli i/lub wizyty monitorującej u podmiotów zewnętrznych, z którymi zawarto umowy o korzystanie ze środków publicznych - praktyka postępowania, eliminacja błędów popełnianych przez pracowników PUP.
- Zakres i sposób prowadzenia rejestracji, ewidencji i świadczeń w PUP, z uwzględnieniem rejestracji elektronicznej oraz obsługi klienta niepełnosprawnego. Współpraca z działem CAZ.
- Dział rejestracji, ewidencji i świadczeń w świetle obowiązujących przepisów. Procedura administracyjna i windykacja nienależnie pobranych świadczeń. Rejestracja cudzoziemców.
- Stres w pracy jako problem pracowników PSZ z tytułu pracy z trudnym klientem. Wypalenie zawodowe jako następstwo stresu w pracy.
- Kultura zawodu pracowników publicznych służb zatrudnienia; moralno-etyczne aspekty w pracy pracowników PSZ.
- Zarządzanie czasem pracy w praktyce Urzędu Pracy.
- Profesjonalna obsługa klienta w PUP - obsługa klienta trudnego w tym oporującego.
- Komunikacja w procesie obsługi klienta.