Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2025

Kołobrzeg, 23-27 czerwca 2025r. (Hotel Ikar Plaza)

„Nowoczesny Urząd Pracy w obliczu wyzwań stawianych przez współczesność - nowe ustawodawstwo i zachodzące przemiany na rynku pracy. Zmiany systemowe oraz zarządzanie urzędem przez kadrę kierowniczą PUP.”

Szkolenia wyjazdowe dla członków Powiatowych Rad Rynku Pracy

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń dla Członków WRRP i PRRP.

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Wykaz tematów realizowanych na wyjazdach 2022

Poniższe tematy są sukcesywnie dodawane do harmonogramu szkoleń pod poszczególne daty i miejscowości szkoleń wyjazdowych (będą widniały zamiast pozycji "mix tematów wyjazdowych") - z uwagi na wiele terminów wyjazdów, prosimy o cierpliwość - robimy to sukcesywnie.

 

Istnieje możliwość modyfikacji tematu wg potrzeb PUP - wyłącznie po wcześniejszym uwzględnieniu oczekiwań programowych.

 

 

1. Pracownik PUP w roli ambasadora Urzędu Pracy. Rola i zadania, kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta, poprawa komunikacji na linii pracownik PUP - Klient PUP, współpraca międzystanowiskowa oraz międzydziałowa, niwelowanie trudności w postpandemicznej rzeczywistości - warsztat pracy dla pracowników PSZ w oparciu o ustawę o promocji zatrudnienia (...)

 

2. Organizacja pracy w PUP - wyzwania stawiane przed pracownikami PUP w obliczu zmian na rynku pracy, z uwzględnieniem przybycia uchodźców z Ukrainy. Kompleksowe i profesjonalne udzielanie pomocy klientom PUP - obsługa klienta trudnego,, możliwe formy wsparcia, współpraca międzystanowiskowa, wzmacnianie komunikacji interpersonalnej między działami urzędu.

 

3. Nowoczesne i skuteczne świadczenie pomocy klientom PUP - warsztat pracy dla pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz specjalistów ds. programów.

 

4. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w obliczu zmieniającego się rynku pracy i ich motywowanie do zmiany postaw na rynku pracy. IPD, poradnictwo zawodowe, współpraca z pracodawcami.

 

5. Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.

 

6. Świadczenie profesjonalnej pomocy oraz skuteczna obsługa klientów PUP, z uwzględnieniem nowych wyzwań stawianych przez rynek pracy. Rola, zadania oraz organizacja pracy i praktyka działania pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego, specjalistów ds.programów.

 

7. Rola oraz zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego jako eksperta na lokalnym rynku pracy. Zasady udzielania wsparcia osobom bezrobotnym i pracodawcom. Promocja i marketing usług PUP.

 

8. Współpraca z pracodawcami, promocja i marketing usług PUP.

 

9. Instrumenty rynku pracy - realizacja poszczególnych form: dotacje, doposażenia, staże, bony, szkolenia, KFS, PI, RP, PSU.

 

10. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w praktyce PUP, z uwzględnieniem rejestracji elektronicznej. Stosowanie przepisów KPA. Przegląd orzecznictwa sądowego.

 

11. Kodeks Postępowania Administracyjnego w praktyce PUP.

 

12. Wsparcie uchodźców na zasadach ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Prowadzenie spraw zgodnie z procedurą KPA.