Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia

Kołobrzeg, 21-25.06.2021r.

"Wyzwania stawiane przed PSZ w obliczu epidemii COVID-19 - funkcjonowanie i organizacja pracy Urzędu, zarządzanie zespołem pracowniczym, ocena efektywności i jakości pracy."

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Oferta samokształcenie kierowane

Szanowni Państwo!

W wyniku sytuacji jaka panuje obecnie w Polsce w związku z pandemią COVID-19, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, chcielibyśmy zaproponować ofertę szkoleń e-learningowych dla PUP - dla różnych działów i z różnej tematyki.

 

 

 

HARMONOGRAM SZKOLEŃ W FORMIE

WIDEOKONFERENCJI

DOSTĘPNY W ZAKŁADCE SZKOLENIA OTWARTE - KLIKNIJ TUTAJ

 

 

Dla zgłaszanych grup powyżej 15 osób jednocześnie mamy specjalną ofertę cenową!

 

 

SZKOLENIA REALIZOWANE W FORMIE SAMOKSZTAŁCENIA KIEROWANEGO:

 

1. Nowoczesne i skuteczne świadczenie pomocy klientom PUP - warsztat pracy dla pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego oraz specjalistów ds. programów.

 

2. Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.

 

3. Rola i zadania pracowników CAZ w procesie nowoczesnego i skutecznego świadczenia pomocy dla klientów PUP w obliczu obecnego rynku pracy – warsztat dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specjalistów ds. rozwoju zawodowego i specjalistów ds. programów.

 

4. Przygotowywanie, realizacja i modyfikacja IPD.

 

5. Profesjonalne pośrednictwo pracy w obliczu zmieniającej się sytuacji na rynku pracy.

 

6. Rola oraz zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego jako eksperta na lokalnym rynku pracy. Zasady udzielania wsparcia osobom bezrobotnym i pracodawcom.

 

7. Instrumenty rynku pracy - udzielanie pomocy kontrahentom PUP oraz efektywna aktywizacja bezrobotnych przy  wykorzystaniu dostępnych narzędzi, instrumentów i usług na zmieniającym się rynku pracy, z uwzględnieniem przepisów "tarczy antykryzysowej". Praktyczne aspekty realizacji poszczególnych form: dotacji i wy/doposażenia ze zwrotem VAT oraz prac interwencyjnych, robót publicznych, staży i innych instrumentów ze szczególnym uwzględnieniem znowelizowanych w maju 2019r. przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

 

9. Wypalenie zawodowe, eliminacja stresu oraz kontakt z klientem trudnym w praktyce pracowników Powiatowych Urzędów Pracy.