Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie otwarte
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
Program szkolenia
- Rola i zadania pracowników PUP w zakresie profesjonalnego świadczenia pomocy klientom PUP.
- Zmiany na rynku pracy, znajomość lokalnego rynku pracy.
- Dobór odpowiednich narzędzi, usług, instrumentów rynku pracy dla klientów PUP.
- Od rejestracji do aktywizacji – obsługa klientów PUP, z wykorzystaniem narzędzi elektronicznej obsługi.
- Obsługa Klienta w Urzędzie Pracy - warsztat pracy dla pracowników działu rejestracji, ewidencji i świadczeń oraz CAZ, w kontekście kompleksowej i profesjonalnej obsługi klientów.
- Psychologiczne aspekty pracy doradcy klienta.
- Rodzaje potrzeb osób bezrobotnych/ poszukujących pracy i wypływających oczekiwań względem Urzędu Pracy.
- Pomoc, wsparcie, doradztwo a coaching.
- Budowanie pozytywnego wizerunku PUP oraz zasada pierwszego wrażania.
- Typologia klientów oraz ich postawy w urzędzie pracy – metody postępowania.
- Techniki komunikacji – komunikacja werbalna i niewerbalna. Wywiad, a rozmowa.
- Odpowiednia strategia pracownika PUP w zakresie doboru stylu komunikacji do typu klienta.
- Główne błędy najczęściej popełniane przez pracowników PUP.
- Problemy związane z obsługą klienta w PUP.
- Skąd się bierze „trudny klient”? Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi.
Trener
Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP - Doradcy klienta/ pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.
Cena i świadczenia
W cenie nocleg dzień przed szkoleniem.
Zgłoszenia do 31 maja 2024r.
Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 3.200 zł / os.
Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, + dopłata 600 zł) - 3.800 zł / os.
Zgłoszenia od 01 czerwca 2024r.
Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 3.500 zł / os.
Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, + dopłata 600 zł) - 4.100 zł / os.
Cena szkolenia zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
- 3x nocleg (miejsce w wybranym typie pokoju wg ceny; w tym nocleg dzień przed szkoleniem)
- wyżywienie 2x dziennie
- przerwy kawowe
- pakiet integracyjny od organizatora - GRATIS
Dodatkowe dopłaty (na fakturze integralne z całą usługą):
- parking płatny indywidualnie lub po uzgodnieniu może być doliczony do faktury
Miejsce szkolenia
Hotel Ikar Plaza 4*
ul. Wschodnia 35 Kołobrzeg
Termin nadsyłania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmujemy do 17.06.2024r. lub do wyczerpania miejsc.
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje wyłącznie kolejność wpływu zgłoszeń.
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00