Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte

Specyfika pracy z osobami bezrobotnymi - obsługa oraz udzielanie pomocy klientom PUP, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia komunikacji interpersonalnej oraz minimalizowania wystąpienia frustracji w relacji pracownik PUP - klient PUP.

Program szkolenia

  1. Wstęp/ wprowadzenie do szkolenia
  2. Obsługa oraz udzielanie pomocy klientom PUP, z uwzględnieniem komunikatywności jako wiodącego zasobu wewnętrznego pracownika PUP.
  3. Zdefiniowanie i zidentyfikowanie zjawiska zmiany, sytuacji trudnej oraz kryzysu.
  4. Sposoby działania w sytuacjach trudnych, kryzysowych i dotyczących zmiany życiowej Klienta PUP oraz poszukiwanie satysfakcjonujących rozwiązań.
  5. Zasady nawiązywania i podtrzymywania efektywnego kontaktu (budowanie relacji) jako wiodącego psychologicznego wyznacznika skutecznej aktywizacji zawodowej – wyrażanie swoich opinii oraz aktywne słuchanie celem rozpoznania potrzeb i oczekiwań drugiej strony.
  6. Kompetencje pożądane na rynku pracy
  7. Przeanalizowanie profilu i dookreślenie potencjału zawodowego osoby bezrobotnej
  8. Wytyczanie kierunku rozwoju zawodowego klienta w dobie dynamicznych zmian na rynku pracy.

Adresaci szkolenia

Wszyscy pracownicy PUP - w szczególności doradcy klienta/  pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów, ale także dział rejestracji, ewidencji i świadczeń oraz inne osoby mające kontakt z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy.

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________

 

 

W chwili obecnej brak innych terminów i miejsc dla tego szkolenia. Nowe terminy pojawią się wkrótce, prosimy o częste sprawdzanie strony lub kontakt z nami.
Formularz zgłoszeniowy dla tego szkolenia jest niedostępny.