Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie otwarte

Udzielanie wsparcia na rzecz klientów PUP, z uwzględnieniem zagadnień dotyczących cudzoziemców. Efektywna realizacja usług i instrumentów rynku pracy.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie – omówienie przepisów prawnych.
  2. Warsztat pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego, specjalisty ds. programów - doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
  3. Rola i zadania doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego w zakresie profesjonalnego świadczenia pomocy klientom PUP.
  4. Warunki świadczenia profesjonalnej pomocy na rzecz klientów PUP – indywidualnych oraz instytucjonalnych.
  5. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób  zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
  6. Zmiany na rynku pracy.
  7. Dobór odpowiednich narzędzi, usług, instrumentów rynku pracy dla klientów PUP.
  8. Przegląd form wsparcia dla klientów PUP.
  9. Efektywna realizacja usług i instrumentów rynku pracy.
  10. Cudzoziemiec w PUP – obsługa, usługi, instrumenty.
  11. Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
  12. Odpowiednia strategia pracownika PUP w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
  13. Współpraca z klientem  instytucjonalnym w kontekście wykonania pośrednictwa pracy przez osoby  pełniące funkcję doradcy klienta.
  14. Marketing i promocja PUP.
  15. Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
  16. Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
  17. Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP.

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________

 

 

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest po wybraniu konkretnego terminu szkolenia.