Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Budowanie dobrych i skutecznych relacji z klientem, praca nad niekontrolowaną mimiką ciała i gestykulacją.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie oraz ustalenie ram i zasad szkolenia warsztatowego.
  2. Ćwiczenia testujące poziom przekazu informacji komunikacji werbalnej i niewerbalnej u słuchaczy.
  3. Odwaga w budowaniu relacji z pojedynczym klientem oraz większą grupą ludzi
  4. Jak jestem odbierany przez moich słuchaczy – podstawy do wprowadzenia zmian zachowania w wypowiedziach
  5. Pobudzenie nieograniczonej kreatywności w wypowiedziach
  6. Praca nad nieświadomą mimiką i nieświadomym gestem
  7. Praca nad tonem głosu, jak mówić głośno i wyraźnie
  8. Przekazywanie emocji, nastawienia, w trakcie rozmowy.
  9. Pokonywanie barier przed wejściem w prywatną przestrzeń twojego rozmówcy
  10. Sztuka malowania słowem i zainteresowania rozmówcy
  11. Najważniejszy dźwięk, zastosowanie ciszy w kontakcie z klientem oraz w przemówieniach grupowych
  12. Śmiałość w dyskusji, pewność siebie i asertywność w kontaktach z ludźmi
  13. Otwieranie emocji i gestu w komunikacji.
  14. Ekspresja wypowiedzi

Trener

Adam Mistela

Jego największą pasją jest praca z drugim człowiekiem. Czy to na scenie, czy też na co dzień, jako trener wystąpień publicznych.
Zawsze daje z siebie 100% a jego szkolenia są oparte nie tylko na jego wiedzy zawodowej, ale również na własnych doświadczeniach z wystąpień publicznych i gry w spektaklach teatralnych.
Jego innowacyjne metody szkoleniowe pozwalają na udoskonalenie techniki wystąpień publicznych, zerwanie z wewnętrznymi blokadami przed wystąpieniami oraz pracą nad opanowaniem stresu.

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

1 lub 2 dni

ADRESACI

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób chcących zgłębiać wiedzę w dziedzinie skutecznej komunikacji, menagerowie, kierownicy, handlowcy, pozostali pracownicy mający kontakt z klientem oraz wszyscy zainteresowani tematyką.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.