Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Delegowanie zadań w instytucji publicznej, bez posądzania o mobbing i dyskryminację.

Program szkolenia

1. UMIEJĘTNOŚĆ ODPOWIEDNIEGO DELEGOWANIA OBOWIĄZKÓW W ZESPOLE

  • Delegowanie zadań pracownikom
  • Jak i kiedy delegować zadania?
  • Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
  • Ustalanie kolejności zadań prowadzących do celu
  • Elementy blokujące delegowanie zadań
  • Techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań
  • Monitoring i ocena wykonania zadania przez pracowników

 

2. KOMUNIKACJA BEZ AGRESJI CZYLI SZACUNEK PRZY WSPÓŁPRACY ZESPOŁOWEJ

  • Asertywność
  • Komunikujmy się – komunikacja strategią sukcesu sposoby pozyskania informacji
  • Sztuka budowania kompromisów
  • My i Oni, czyli komunikacja w zespole
  • Savoir-vivre pracowniczy – kultura w komunikacji zawodowej
  • Prostota w komunikacji, czyli jak najprościej przekazać informacje i wzbudzić więcej pozytywnych zachowań i emocji w pracy 
  • Asertywność w komunikacji, czyli szacunek do siebie i innych nawet w przypadku niezgody
  • Jak wyjść z sytuacji konfliktowych nie eskalując ich
  • INFORMACJA ZWROTNA W DELEGOWANIU NIE KOP czyli: nie KRYTYKUJ, nie OCENIAJ, nie PROWOKUJ (PONIŻAJ)
    • Zasada 3 rozmów
    • UFO - ustosunkowanie + fakty + oczekiwanie
    • FUKO - fakty + uczucia + konsekwencje + oczekiwania
    • FUKOZ - fakty + uczucia + konsekwencje + oczekiwania + zaplecze

 

3. DYSKRYMINACJA

  • Uproszczenie definicji dyskryminacji
  • Kodeks pracy o zasadzie równego traktowania
  • Istota, pojęcie i zakres dyskryminacji
  • Otwarty katalog dyskryminacji
  • Dyskryminacja a zatrudnianie i zwalnianie pracowników
  • Dyskryminacja a warunki zatrudnienia
  • Dyskryminacja a awanse
  • Dyskryminacja a szkolenia
  • Dyskryminacja bezpośrednia i pośrednia
  • Dyskryminacja pośrednia przykłady

 

4. MOLESTOWANIE

  • Jakie zachowania można uznać za molestowanie
  • Molestowanie a plotkowanie
  • Molestowanie a żarty współpracowników
  • Molestowanie jako naruszanie godności i upokarzanie
  • Molestowanie jako zastraszanie i tworzenie wrogiej atmosfery
  • Molestowanie seksualne
  • Molestowanie seksualne a seksistowskie żarty i parakomplementy
  • Molestowanie seksualne- fizyczne, werbalne i pozawerbalne elementy

 

5. MOBBING

  • Co to jest mobbing? -Istota, pojęcie i zakres mobbingu
  • Jakie zachowania nie są mobbingiem?
  • Skala i rozmiar mobbingu
  • Mobbing oraz dyskryminacja w ujęciu regulacji i norm międzynarodowych
  • 45 cech działań mobbingowych wg Heinza Leymana
  • Czy nagrania mogą być wykorzystane jako dowód w sądzie
  • Jak prawidłowo reagować na zarzuty o mobbing i dyskryminację
  • Mobbing pionowy, poziomy i wstępujący
  • Odpowiedzialność przełożonego za zachowania podwładnych
  • Zmiany w podejściu do mobbingu

 

6. PRZYCZYNY MOBBINGU I DYSKRYMINACJI W MIEJSCU PRACY

  • Indywidualne uwarunkowania mobbingu:
    • Przyczyny zależne i niezależne od ofiary
    • Stres
    • Konflikt
    • Przyczyny po stronie mobbera

 

  • Przyczyny społeczno- kulturowe:
    • Stereotypy
    • Uprzedzenia społeczne

 

7. TAKTYKI MOBBINGU

  • Poniżanie
  • Upokarzanie
  • Zastraszanie
  • Zaniżanie kompetencji
  • Utrudnianie wykonywania pracy
  • Izolacja

 

Trener

Piotr T. Ruta

Trener, coach, konsultant i doradca, szkoli urzędy i inne jednostki administracji publicznej od ponad 20 lat, jego główny obszar szkoleń to m.in. obsługa sekretariatu w administracji publicznej, komunikacja, obsługa klienta trudnego, etyka, przeciwdziałaniu korupcji, wystąpienia publiczne i autoprezentacja. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pozytywnie oceniany przez uczestników szkoleń.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP i instytucji publicznych.

Cena i świadczenia

W przypadku zainteresowania szkoleniem i chęcią uzyskania oferty cenowej prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy biuro@przeszkolimy.pl

 

Prosimy w zapytaniu podać:

  • czy szkolenie ma być stacjonarne, online czy wyjazdowe
  • preferowany termin szkolenia
  • zakładana ilość uczestników
  • miejsce szkolenia (czy będzie to Państwa siedziba lub inne zapewnione przez Państwa miejsce lub czy sala szkoleniowa ma być wynajęta przez nas - jeśli tak, to w jakim mieście)
  • inne ważne informacje (np. czy w przypadku zapewnionej przez Państwa sali będzie dostępny także sprzęt typu projektor, ekran, tablica, czy w przypadku szkolenia wyjazdowego mamy zapewnić także transport, hotel itp.)

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________