Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Program szkolenia
1. UMIEJĘTNOŚĆ ODPOWIEDNIEGO DELEGOWANIA OBOWIĄZKÓW W ZESPOLE
- Delegowanie zadań pracownikom
- Jak i kiedy delegować zadania?
- Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
- Ustalanie kolejności zadań prowadzących do celu
- Elementy blokujące delegowanie zadań
- Techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań
- Monitoring i ocena wykonania zadania przez pracowników
2. KOMUNIKACJA BEZ AGRESJI CZYLI SZACUNEK PRZY WSPÓŁPRACY ZESPOŁOWEJ
- Asertywność
- Komunikujmy się – komunikacja strategią sukcesu sposoby pozyskania informacji
- Sztuka budowania kompromisów
- My i Oni, czyli komunikacja w zespole
- Savoir-vivre pracowniczy – kultura w komunikacji zawodowej
- Prostota w komunikacji, czyli jak najprościej przekazać informacje i wzbudzić więcej pozytywnych zachowań i emocji w pracy
- Asertywność w komunikacji, czyli szacunek do siebie i innych nawet w przypadku niezgody
- Jak wyjść z sytuacji konfliktowych nie eskalując ich
- INFORMACJA ZWROTNA W DELEGOWANIU NIE KOP czyli: nie KRYTYKUJ, nie OCENIAJ, nie PROWOKUJ (PONIŻAJ)
- Zasada 3 rozmów
- UFO - ustosunkowanie + fakty + oczekiwanie
- FUKO - fakty + uczucia + konsekwencje + oczekiwania
- FUKOZ - fakty + uczucia + konsekwencje + oczekiwania + zaplecze
3. DYSKRYMINACJA
- Uproszczenie definicji dyskryminacji
- Kodeks pracy o zasadzie równego traktowania
- Istota, pojęcie i zakres dyskryminacji
- Otwarty katalog dyskryminacji
- Dyskryminacja a zatrudnianie i zwalnianie pracowników
- Dyskryminacja a warunki zatrudnienia
- Dyskryminacja a awanse
- Dyskryminacja a szkolenia
- Dyskryminacja bezpośrednia i pośrednia
- Dyskryminacja pośrednia przykłady
4. MOLESTOWANIE
- Jakie zachowania można uznać za molestowanie
- Molestowanie a plotkowanie
- Molestowanie a żarty współpracowników
- Molestowanie jako naruszanie godności i upokarzanie
- Molestowanie jako zastraszanie i tworzenie wrogiej atmosfery
- Molestowanie seksualne
- Molestowanie seksualne a seksistowskie żarty i parakomplementy
- Molestowanie seksualne- fizyczne, werbalne i pozawerbalne elementy
5. MOBBING
- Co to jest mobbing? -Istota, pojęcie i zakres mobbingu
- Jakie zachowania nie są mobbingiem?
- Skala i rozmiar mobbingu
- Mobbing oraz dyskryminacja w ujęciu regulacji i norm międzynarodowych
- 45 cech działań mobbingowych wg Heinza Leymana
- Czy nagrania mogą być wykorzystane jako dowód w sądzie
- Jak prawidłowo reagować na zarzuty o mobbing i dyskryminację
- Mobbing pionowy, poziomy i wstępujący
- Odpowiedzialność przełożonego za zachowania podwładnych
- Zmiany w podejściu do mobbingu
6. PRZYCZYNY MOBBINGU I DYSKRYMINACJI W MIEJSCU PRACY
- Indywidualne uwarunkowania mobbingu:
- Przyczyny zależne i niezależne od ofiary
- Stres
- Konflikt
- Przyczyny po stronie mobbera
- Przyczyny społeczno- kulturowe:
- Stereotypy
- Uprzedzenia społeczne
7. TAKTYKI MOBBINGU
- Poniżanie
- Upokarzanie
- Zastraszanie
- Zaniżanie kompetencji
- Utrudnianie wykonywania pracy
- Izolacja
Trener
Piotr T. Ruta
Trener, coach, konsultant i doradca, szkoli urzędy i inne jednostki administracji publicznej od ponad 20 lat, jego główny obszar szkoleń to m.in. obsługa sekretariatu w administracji publicznej, komunikacja, obsługa klienta trudnego, etyka, przeciwdziałaniu korupcji, wystąpienia publiczne i autoprezentacja. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pozytywnie oceniany przez uczestników szkoleń.
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP i instytucji publicznych.
Cena i świadczenia
W przypadku zainteresowania szkoleniem i chęcią uzyskania oferty cenowej prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy biuro@przeszkolimy.pl
Prosimy w zapytaniu podać:
- czy szkolenie ma być stacjonarne, online czy wyjazdowe
- preferowany termin szkolenia
- zakładana ilość uczestników
- miejsce szkolenia (czy będzie to Państwa siedziba lub inne zapewnione przez Państwa miejsce lub czy sala szkoleniowa ma być wynajęta przez nas - jeśli tak, to w jakim mieście)
- inne ważne informacje (np. czy w przypadku zapewnionej przez Państwa sali będzie dostępny także sprzęt typu projektor, ekran, tablica, czy w przypadku szkolenia wyjazdowego mamy zapewnić także transport, hotel itp.)
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________