Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Doskonalenie kwalifikacji zawodowych przez pośredników pracy oraz doradców zawodowych w celu efektywnej realizacji zadań w PUP. Wykorzystanie dostępnych form pomocy, usług oraz narzędzi we współpracy z klientami PUP.

Program szkolenia

1. Podstawowe przepisy prawne: usługi rynku pracy i instytucje rynku pracy, ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy

  • Zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego w świetle  obowiązujących przepisów 
  • Praktyczne zastosowanie obowiązujących przepisów  
  • Warunki świadczenia usługi pośrednictwa pracy

 

2. Pośrednictwo indywidualne i grupowe

  • Indywidualne podejście do klientów pośrednictwa pracy 
  • Organizacja Targów Pracy , giełd pracy 
  • Segmentacja rynku pracy

 

3. Organizacja  warsztatu pośrednika pracy i doradcy zawodowego

  • Cechy dobrego pośrednika i doradcy - wiedza, umiejętności, kwalifikacje. Co powinien wiedzieć, umieć i potrafić nowoczesny pośrednik pracy oraz doradca zawodowy?  Jak doskonalić swoje umiejętności? 
  • Skuteczność w pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego
  • Dokumentacja
  • Przegląd dostępnych form pomocy, usług i narzędzi stosowanych we współpracy z klientami PUP.

 

4. Sytuacje trudne w pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego

  • Profesjonalne podejście do klienta
  • Typologia klientów urzędu  
  • Etyka pośrednika pracy i doradcy zawodowego.

 

5. Strategia pozyskiwania i współpracy z pracodawcami

  • Strategia marketingowa.  
  • Jakość usług.  
  • Edukacja klienta

 

6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w urzędzie w zakresie realizowanych zadań

  • Przygotowanie i realizacja Indywidualnych Planów Działania
  • Zasady współpracy oraz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w urzędzie.

Cele szkolenia

Rozwijanie umiejętności w pracy pracownika służb zatrudnienia: efektywna praca z klientami PUP; Nabycie praktycznych umiejętności z zakresu organizacji pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego; Poszerzenie horyzontów wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi pracy wykorzystywanych w pośrednictwie pracy i doradztwie zawodowym; Nabycie wiedzy z zakresu skutecznych metod współpracy z pracodawcami; Poznanie zasad dokumentowania poszczególnych działań z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP – w szczególności Pośrednicy pracy, Doradcy zawodowi.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.