Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Efektywna komunikacja interpersonalna między pracownikami oraz klientami PUP w dobie zmian, ze szczególnym uwzględnieniem różnic pokoleniowych oraz prostoty, inkluzywności i neutralności języka.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do szkolenia

 

2. Przedstawienie zasad skutecznej komunikacji:

  • tzw. wzorca komunikacji: nadawca (intencja, kodowanie), przekaz, odbiorca (dekodowanie, interpretacja), sprzężenie zwrotne;
  • rodzaje komunikacji: komunikacja bezpośrednia/ pośrednia (w tym rozmowa telefoniczna) / jedno-/dwukierunkowa / werbalna/ niewerbalna;
  • sposoby niwelowania barier w przekazywaniu i w odbieraniu informacji (tzw. narzędzi aktywnego słuchania):
  • doprecyzowanie, klaryfikacja, parafraza, odzwierciedlanie uczuć, informacja zwrotna.
     

3. Omówienie różnic międzypokoleniowych w aspekcie nadawania i odbierania informacji:

  • charakterystyka przedstawicieli poszczególnych pokoleń,
  • preferencje co do rodzaju komunikacji warunkowane wiekiem,
  • style nadawania i odbierania informacji.
     

4. Zaprezentowanie aktualnych trendów językowych:

  •  prostota języka,
  •  inkluzywność,
  •  neutralność płciowa

 

5. Praktyczne przykłady

 

6. Zakończenie:

  • podsumowanie najistotniejszych kwestii,
  • ewaluacja szkolenia.

Trener

Praktyk - ekspert przeszkolimy.pl

Ekspert przeszkolimy.pl - specjalizujący się w tematyce szkolenia, przeprowadził wiele szkoleń w zakresie dziedzinowym, uzyskując bardzo dobre opinie wśród uczestników.

Cena i świadczenia

W przypadku zainteresowania szkoleniem i chęcią uzyskania oferty cenowej prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy biuro@przeszkolimy.pl

 

Prosimy w zapytaniu podać:

  • czy szkolenie ma być stacjonarne, online czy wyjazdowe
  • preferowany termin szkolenia
  • zakładana ilość uczestników
  • miejsce szkolenia (czy będzie to Państwa siedziba lub inne zapewnione przez Państwa miejsce lub czy sala szkoleniowa ma być wynajęta przez nas - jeśli tak, to w jakim mieście)
  • inne ważne informacje (np. czy w przypadku zapewnionej przez Państwa sali będzie dostępny także sprzęt typu projektor, ekran, tablica, czy w przypadku szkolenia wyjazdowego mamy zapewnić także transport, hotel itp.)

__________________________________________

 

Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
  • tel.: 510-705-905 lub 510-333-011

__________________________________________