Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Rola gospodarza i gościa.
- Rodzaje posiłków (śniadanie, brunch, lunch, obiad, lampka wina, koktajli).
- Prawidłowe używanie zastawy stołowej oraz zajmowanie miejsc przy stole.
- Kiedy jedzenie, kiedy small-talk, a kiedy tematy biznesowe.
- Przewodnik jak jeść trudne potrawy.
- Najczęstsze faux-pas przy stole.
- Vademecum biznesowych przyjęć na stojąco.
- Z klasą przy bufecie – śniadanie w hotelu, przerwa kawowa na szkoleniu i inne.
Trener
Dorota Szcześniak- Kosiorek
Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Doradca wizerunku osobistego, kolorystka.
Na co dzień pomaga urzędnikom, menedżerom, sprzedawcom, konsultantom, prawnikom, sekretarkom, inżynierom, przedsiębiorcom zwiększać zawodową skuteczność i budować wiarygodność w oczach klientów. Uczy komunikacji przez wizerunek oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i pracodawców.
Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.
„Czułam, że marka osobista to coś więcej niż wygląd i maniery. By zostać ekspertem, uczyłam się od najlepszych oraz ukończyłam prestiżowe polskie i międzynarodowe kursy. Dziś, dzięki autorskiemu łączeniu zagadnień z różnych dziedzin z doświadczeniem biznesowym, moje podejście jest nowatorskie, dogłębne i skuteczne".
W ramach swojej kariery trenerskiej realizowała projekty szkoleniowe dla firm i instytucji m. in.: Accenture, AkzoNobel, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Zachodni WBK, Danon, Ernst&Young (EY), Instytut Pamięci Narodowej (IPN), ITM Group, Kancelaria Prezydenta, Kancelarie Prawne, Kraft Food, Louis Vuitton, Lyreco, mBank, Multimedia, Orange, Philip Morris, Pfizer, PKO BP, PKO TFI, Poczta Polska, Polpharma, Pramerica, PricewaterhouseCoopers (PwC), Raiffeisen Bank, SAS Institute, Siemens, Sotheby’s i wiele innych. Za szkolenia, warsztaty i konsultacje dostaje nieustannie znakomite referencje.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
1 dzień
CELE SZKOLENIA
Poznanie zasad obowiązujących podczas biznesowego spotkania w restauracji oraz pogłębienie umiejętności swobodnego i profesjonalnego zachowania się przy stole.
ADRESACI
Kadra kierownicza, menagerowie, osoby reprezentujące firmę na zewnątrz; handlowcy, doradcy klientów.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.