Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Grafika i DTP w marketingu - wszystko, co warto wiedzieć, a nie ma kogo zapytać.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

  1. To łatwe: bitmapy i wektory.
  2. Offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
  3. co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
  4. DPI, PPI - rozdzielczość - co, jak i dlaczego?
  5. Jak przygotować plik do druku?
  6. Warstwy, krzywe, spady - o co w tym chodzi!
  7. Praca w programie Adobe Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy plik do druku.
  8. Praca w programie Adobe Illustrator - sami projektujemy i przygotowujemy plik do druku publikację.
  9. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi

Trener

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy.

 

Motto zawodowe:  Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie". Po pierwsze skuteczność! Reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.

Doświadczenie:  Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia.
Droga zawodowa: projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa".
Nagrody: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. Owszem, to cenne wyróżnienia, jednak dla mnie najważniejsza jest skuteczność (osiąganie celów klientów), a nie laurki na festiwalach.

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

1 lub 2 dni

CELE SZKOLENIA

Zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego przygotowania materiałów reklamowych oraz usprawnienie współpracy z drukarniami, studiami graficznymi i agencjami reklamowymi.

ADRESACI

Marketingowcy, przedsiębiorcy, projektanci

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.