Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Kreatywność w marketingu i reklamie.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

  1. Jaki znak Twój…  – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.
  2. Kreatywność? Aaale o co chodzi?
  3. Kim jest Twoja marka?
  4. Kreatywność w reklamie
  5. Z rękawa? – czyli źródła kreatywności
  6. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku
  7. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne
  8. Reklamuj idee, a nie rzeczy
  9. Obraz – zilustruj idee, wartości
  10. Symbolika – wyraź to znakiem
  11. Twórcze łączenie
  12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror.
  13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie.
  14. Jak zamienić cechy na korzyści.
  15. Metafora.
  16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy.
  17. Słowo, słowo, słowo.

Trener

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy.

 

Motto zawodowe:  Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie". Po pierwsze skuteczność! Reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.

Doświadczenie:  Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia.
Droga zawodowa: projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa".
Nagrody: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. Owszem, to cenne wyróżnienia, jednak dla mnie najważniejsza jest skuteczność (osiąganie celów klientów), a nie laurki na festiwalach.

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

1 lub 2 dni

CELE SZKOLENIA

Zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych, Poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

ADRESACI

Marketingowcy, przedsiębiorcy, projektanci

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.