Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
1. Podział wina:
- wytrawne białe
- wytrawne czerwone
- półwytrawne białe
- półwytrawne czerwone
- półsłodkie białe
- półsłodkie czerwone
- Vermuth-y wina wzmacniane i inne
2. Podział alkoholi mocnych:
- z winogron
- ze zbóż
- inne alkohole mocne
3. Piwo
4. Kompozycja win i potraw
5. Merchandising na stoisku alkoholowym
- jak przyciągnąć wzrok klienta i zwiększyć obrót na stosiku monopolowym
- podział alkoholi na kategorie
- strefy pasywna i aktywna za ladą na stoisku monopolowym
- ustawienia: wina, wódki, whisky, brendy, itp.
Trener
Robert Staszkiewicz
Specjalista z dziedziny sprzedaży, zarządzania sprzedażą, projektowania i wdrażana standardów obsługi klienta. Pracuje jako trener od 18 lat. Pracował również jako Handlowiec, Regionalny Menager Sprzedaży, Trener i Menager do Rozwoju Sieci Handlowej IGA, odpowiedzialny za wdrażanie strategii marketingowej, negocjacje z dostawcami, rozwój sieci franczyzowej Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w takich sieciach jak Euro Sklep S.A., czy Rabat Detal Sp. z o.o. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
1 dzień lub 2 dni
CELE SZKOLENIA
1. Przekazanie wiedzy z zakresu aranżacji powierzchni handlowej w PSD na stoisku alkoholowym zgodnie z zasadą WISA w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać przestrzeń w celach sprzedażowych
2. Poznanie sekretów wpływania na Klientów w taki sposób, aby jak najczęściej kupowali alkohole o najwyższym wskaźniku dochodowym dla sklepu
3. Praktycznie omówienie następujących zagadnień :
- Jakie są kategorie alkoholi w sklepie,
- Co to jest whisky, brendy, rum, koniak, wódka czysta,
- Jak rozróżniać rodzaje win w ofercie sklepu,
- Jak dobierać alkohol i jaki alkohol proponować do jakich potraw,
- MAGNESY - czyli po co klienci najczęściej przychodzą do sklepu alkoholowego,
- Jak zarządzać strefami gorącymi i zimnymi na stoisku monopolowym w sklepie,
- Co to są produkty Wrażliwe Cenowo KVI i jak je wykorzystywać w procesie merchandisingu alkoholi?
- Co to jest shelf plan i jaki powinien mieć związek z rotacją asortymentową i realizowaną marżą w sklepie.
- Jak właściwie posługiwać się pojęciami rotacji i zapasu w celu maksymalizacji zysku z właściwej ekspozycji alkoholi.
4. Nabycie umiejętności:
- Rozpoznawania różnice w ofercie win,
- Planowania przestrzeni w sklepie, w ujęciu pionowym do sytuowania produktów alkoholowych,
- Efektywnego dostosowania ekspozycji towarów w sklepie z wykorzystaniem zasady VISA
ADRESACI
Właściciele, kierownicy, sprzedawcy sklepów chcących podnieś wydajność na stoiskach alkoholowych, sprzedawcy z innych stoisk niż alkoholowe, merchandiserzy i projektanci odpowiedzialni za planowanie powierzchni handlowej.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.