Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych dla sektora publicznego.

PRZYKŁADOWA TEMATYKA

W celu uzyskania programu na szkolenie zamknięte z poniższych lub innych tematów, prosimy o kontakt.

 

Wykazane tematy są przykładowe, jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów i z przyjemnością dostosujemy temat i program do Państwa potrzeb.

 

  1. Prawa i obowiązki pracowników administracji publicznej w przypadku kontroli służb. 
  2. Dostęp do informacji publicznej w praktyce jednostki.
  3. Ochrona danych osobowych od 25 maja 2018 roku w praktyce instytucji.
  4. Ochrona danych osobowych, a dostęp do informacji publicznej w praktyce jednostki. Wykorzystywanie danych w celach promocyjnych instytucji.
  5. Redagowanie pism urzędowych.
  6. Instrukcja kancelaryjna w praktyce. Prawidłowy obieg pism tradycyjnych oraz elektronicznych.
  7. Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją(EZD)
  8. Archiwizacja dokumentacji w administracji publicznej. 
  9. Niepodatkowe należności budżetowe jednostek budżetowych.
  10. Klasyfikacja budżetowa  według  Ministerstwa Finansów w praktyce danej jednostki.
  11. Kontrola zarządcza w administracji publicznej.
  12. Podatek VAT w praktyce wg aktualnych przepisów.
  13. Prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji, niezbędna dokumentacja, eliminacja błędów i problemów - praktyczny warsztat wspierający proces inwentaryzacji w jednostce.
  14. Zamówienia publiczne do 30.000 euro w praktyce - niezbędna dokumentacja, prawidłowe ewidencjonowanie i kontrolowanie zamówienia, sprawozdawczość z zamówień oraz odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  15. Audyt i kontrola zamówień publicznych - jak się do nich przygotować? Naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych.
  16. Prawo autorskie w muzeum.
  17. Prawo autorskie w kulturze: prawo autorskie, prawo internetowe, prawo do wizerunku, imprezy masowe.
  18. Prawo autorskie dla rzeczników prasowych oraz działów PR.
  19. Prawo Pracy - praktyczne aspekty.
  20. Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników, umowy szkoleniowe.
  21. Nowoczesne przywództwo w administracji publicznej.
  22. Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie zmianą w instytucji - szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla.
  23. Nabieranie pewności siebie oraz likwidacja barier i ograniczeń w relacjach z klientem jednostki budżetowej. Sekrety głośnego i wyraźnego porozumiewania się, autoprezentacja oraz elementy wystąpień publicznych.
  24. Budowanie dobrych i skutecznych relacji z klientem, praca nad niekontrolowaną mimiką ciała i gestykulacją.
  25. Skuteczna komunikacja, wykorzystanie inteligencji emocjonalnej oraz asertywności w kontaktach interpersonalnych.
  26. Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne  pracowników administracji publicznej.
  27. Dress code w administracji publicznej na miarę XXI wieku. Elementy analizy kolorystycznej wśród pracowników oraz dbanie o wizerunek poprzez odpowiednią stylizację i wizaż.
  28. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu u pracowników jednostek budżetowych. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy, redukcja poziomu stresu u pracowników, techniki relaksacyjne.
  29. Stres w pracy jako problem pracowników administracji publicznej. Wypalenie zawodowe jako następstwo stresu w pracy.
  30. Komunikacja międzystanowiskowa jako ważny element wpływający na efektywność całej jednostki budżetowej.
  31. Kultura zawodu pracowników administracji publicznej, moralno-etyczne aspekty w pracy.
  32. Zarządzanie czasem pracy w praktyce administracji publicznej.
  33. Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem klienta trudnego w tym oporującego. 
  34. Komunikacja w procesie obsługi klienta.