Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych dla sektora publicznego.
PRZYKŁADOWA TEMATYKA
W celu uzyskania programu na szkolenie zamknięte z poniższych lub innych tematów, prosimy o kontakt.
Wykazane tematy są przykładowe, jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów i z przyjemnością dostosujemy temat i program do Państwa potrzeb.
- Prawa i obowiązki pracowników administracji publicznej w przypadku kontroli służb.
- Dostęp do informacji publicznej w praktyce jednostki.
- Ochrona danych osobowych od 25 maja 2018 roku w praktyce instytucji.
- Ochrona danych osobowych, a dostęp do informacji publicznej w praktyce jednostki. Wykorzystywanie danych w celach promocyjnych instytucji.
- Redagowanie pism urzędowych.
- Instrukcja kancelaryjna w praktyce. Prawidłowy obieg pism tradycyjnych oraz elektronicznych.
- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją(EZD)
- Archiwizacja dokumentacji w administracji publicznej.
- Niepodatkowe należności budżetowe jednostek budżetowych.
- Klasyfikacja budżetowa według Ministerstwa Finansów w praktyce danej jednostki.
- Kontrola zarządcza w administracji publicznej.
- Podatek VAT w praktyce wg aktualnych przepisów.
- Prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji, niezbędna dokumentacja, eliminacja błędów i problemów - praktyczny warsztat wspierający proces inwentaryzacji w jednostce.
- Zamówienia publiczne do 30.000 euro w praktyce - niezbędna dokumentacja, prawidłowe ewidencjonowanie i kontrolowanie zamówienia, sprawozdawczość z zamówień oraz odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Audyt i kontrola zamówień publicznych - jak się do nich przygotować? Naruszenia dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach publicznych.
- Prawo autorskie w muzeum.
- Prawo autorskie w kulturze: prawo autorskie, prawo internetowe, prawo do wizerunku, imprezy masowe.
- Prawo autorskie dla rzeczników prasowych oraz działów PR.
- Prawo Pracy - praktyczne aspekty.
- Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników, umowy szkoleniowe.
- Nowoczesne przywództwo w administracji publicznej.
- Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie zmianą w instytucji - szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla.
- Nabieranie pewności siebie oraz likwidacja barier i ograniczeń w relacjach z klientem jednostki budżetowej. Sekrety głośnego i wyraźnego porozumiewania się, autoprezentacja oraz elementy wystąpień publicznych.
- Budowanie dobrych i skutecznych relacji z klientem, praca nad niekontrolowaną mimiką ciała i gestykulacją.
- Skuteczna komunikacja, wykorzystanie inteligencji emocjonalnej oraz asertywności w kontaktach interpersonalnych.
- Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne pracowników administracji publicznej.
- Dress code w administracji publicznej na miarę XXI wieku. Elementy analizy kolorystycznej wśród pracowników oraz dbanie o wizerunek poprzez odpowiednią stylizację i wizaż.
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu u pracowników jednostek budżetowych. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy, redukcja poziomu stresu u pracowników, techniki relaksacyjne.
- Stres w pracy jako problem pracowników administracji publicznej. Wypalenie zawodowe jako następstwo stresu w pracy.
- Komunikacja międzystanowiskowa jako ważny element wpływający na efektywność całej jednostki budżetowej.
- Kultura zawodu pracowników administracji publicznej, moralno-etyczne aspekty w pracy.
- Zarządzanie czasem pracy w praktyce administracji publicznej.
- Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem klienta trudnego w tym oporującego.
- Komunikacja w procesie obsługi klienta.