Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.pl
Natalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. Rola komunikacji interpersonalnej
- czym jest komunikat nadawca – odbiorca: czyli jak ludzie rozumieją przekazywane informacje
- czym są zniekształcenia komunikatów – skąd się biorą konflikty i bariery w komunikowaniu się – sposoby na ich pokonywanie
- nasza osobista „przewaga konkurencyjna” – czyli co zyskujemy dzięki
- pozytywnym relacjom
II. Komunikacja werbalna - słowa
- „słyszeć” nie jest równoznaczne z „słuchać” – czyli jak zostać dobrym słuchaczem
- fakty czyli porozumiewanie się bez konfliktów
- pytania – sztuka dowiadywania się
- technika parafrazy – czy aby na pewno zawsze dobrze wiemy, co ktoś inny ma na myśli …
- techniki wywierania wpływu:
- reguła autorytetu,
- reguła indywidualnego traktowania,
- reguła atrakcyjności,
- reguła wzajemności,
- reguła serca
III. Komunikacja niewerbalna – mowa ciała i ton głosu
- pozajęzykowe elementy wpływające na nasz wizerunek i wspierające
- kontakty interpersonalne
- dopasowanie sposobu komunikacji do odbiorcy
- praca nad spójnością komunikatów – czyli jak być wiarygodnym w tym co mówimy, robimy i w tym, jak wyglądamy
- analiza indywidualnego stylu komunikowania się
IV. Emocje – co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzeba w efektywnej pracy
- IQ kontra EQ
- zachowania charakterystyczne dla osób z wysoką inteligencją
- autodiagnoza poziomu własnej inteligencji emocjonalnej
- samoświadomość, samokontrola, samoocena i empatia jako
- najważniejsze składowe naszej EQ, które warto w sobie rozwijać
- „zaraźliwość” emocji – jak to wykorzystać w relacjach z innymi
V. ASERTYWNOŚĆ – w zgodzie ze sobą i w dobrych stosunkach z innymi
- czym jest a czym nie jest asertywność
- uległy ,agresywny, asertywny – kim najczęściej jestem w kontaktach
- z innymi
- jak ćwiczyć postawę asertywną i znaleźć w sobie wewnętrznego
- Dorosłego
- „dobra” i „zła” informacja zwrotna – czyli jak asertywnie rozmawiać z innymi o tym, co nam się podobało i o tym, co nas denerwuje i przeszkadza
- moje prawa w komunikacji
- komunikacja bez agresji czy to możliwe
VI. Podsumowanie szkolenia – plan działań na przyszłość
Trener

Agnieszka Olejnik
Od ponad 11 lat dyplomowany trener biznesu, coach kariery, certyfikowany HR Development Business Partner. Dyrektor HR i Rozwoju i Komunikacji z Pracownikami
z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych i polskich korporacjach. Prze-prowadziła kilkaset projektów szkoleniowych – łącznie 11 tys. godzin. Specjalistka ds. zarządzania efektywnością biznesową procesów szkoleniowych w organizacjach.
Doradza firmom, uczy i wspiera pracowników i menedżerów w ich rozwoju, korzy-stając z własnych doświadczeń menedżerskich, zawodowych i życiowych. Prowadzi również szkolenia indywidualne 1 trener + 1 uczestnik. Doskonale łączy wiedzę teoretyczną z praktyką biznesową. Jej mottem życiowym jest: „work – life balance jest możliwy!”
Obszary jej specjalizacji to m. in.: komunikacja, wystąpienia publiczne, rekrutacja i selekcja, employer branding, zarządzanie zasobami ludzkimi, przywództwo i motywowanie, programy rozwoju trenerów, inteligencja emocjonalna, asertywność, zarządzanie czasem i stresem.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
1 dzień lub 2 dni
CELE SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest podniesienie skuteczności komunikacji i zachowań asertywnych w relacjach interpersonalnych, a także poznanie zasady skutecznej, opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu komunikacji oraz zasady wypracowania w sobie postaw asertywnych.
ADRESACI
Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką efektywnej komunikacji, inteligencji emocjonalnej i asertywności, którzy chcą:
- rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności w efektywnym komunikowaniu się z innymi
- dowiedzieć się, czym jest inteligencja emocjonalna i zdiagnozować swój osobisty potencjał emocjonalny
- poznać techniki wywierania wpływu, aby móc nawiązywać długotrwałe i dobre relacje z innymi
- dowiedzieć się czym jest asertywność i jak ćwiczyć postawę asertywną w stosunku do innych ludzi
- przeanalizować swoje mocne strony, jak również obszary, nad którymi warto popracować w kwestii efektywnego, inteligentnego emocjonalnie i asertywnego komunikowania się
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.