Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA
I. Gdzie jesteśmy? Określenie sytuacji marketingowej.
- Gdzie Twoja marka jest teraz?
- Potencjalni klienci a Twoja marka:
- ŚWIADOMOŚĆ. Być może większość Twoich odbiorców nie jest świadoma produktu?
- WIEDZA. A może odbiorcy mają świadomość marki, ale mało o wiedzą?
- SYMPATIA. Odbiorcy znają już markę? Dobrze, ale co o niej myślą? Czy lubią (nie lubią) Twoją markę?
- PREFERENCJA. A może Twój produkt podoba się odbiorcom, ale nadal nie jest ich ulubionym.
- PRZEKONANIE. A może odbiorcy preferują Twój produkt, ale nie są przekonani o potrzebie kupienie go.
- ZAKUP. A może odbiorcy są już przekonani o potrzebie kupienia, ale odwlekają zakup w czasie?
II. Co mówią konkurenci.
- Dlaczego wiedza o konkurentach jest ważna?
- Jak się reklamują?
- Co komunikują (jaki korzyści)?
- Do kogo?
- Gdzie?
- Kiedy?
- Jakie są efekty ich reklam?
III. Czego oczekujemy - ustalenie celów komunikacji
- Cele marketingowe
- Cele komunikacyjne
- Sytuacja marki a pożądane cele
IV. Do kogo mówimy - określenie odbiorców docelowych.
- Po co Ci wiedza o klientach?
- Skąd możesz czerpać informacje nt. odbiorców?
- Cechy demograficzne i psychograficzne
- Wyodrębnij grupy (segmenty) docelowe.
- Wybierz grupę (grupy) o największym potencjale
- Insight konsumencki – poznaj motywacje odbiorców
- Źródła insigtów
- Jak sprawdzić czy insight jest dobry?
- Wykorzystanie narzędzia moodboard i persona
V. Co nas wyróżnia - określenie wyróżników marki: emotikony marki • pozycjonowanie strategiczne
- Po co określać wyróżniki marki?
- Emotikony marki
- Pozycjonowanie strategiczne
VI. Co obiecujemy - określenie obietnicy
- Główna myśl (korzyść), która będzie motywem przewodnim komunikacji marki
- Jak ustalić główny przekaz?
VII. Podaj dowód (uzasadnienie obietnicy)
- Dlaczego odbiorca ma wierzyć Twojej marce
VIII.Symbolika: obraz i słowo marki
- Wartości
- Symbole
- Kolory
- Język marki
IX. Ustalenie tonu komunikacji
X. Ustalenie punktów kontaktu z odbiorcą
- Przydatne „koło” – strefy postrzegania marki
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy.
Motto zawodowe: Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie". Po pierwsze skuteczność! Reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.
Doświadczenie: Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia.
Droga zawodowa: projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa".
Nagrody: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. Owszem, to cenne wyróżnienia, jednak dla mnie najważniejsza jest skuteczność (osiąganie celów klientów), a nie laurki na festiwalach.
SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA
1 lub 2 dni
CELE SZKOLENIA
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
ADRESACI
Marketingowcy, przedsiębiorcy, projektanci
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.