Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Tworzenie marki od podstaw.

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

I. Gdzie jesteśmy? Określenie sytuacji marketingowej.

  • Gdzie Twoja marka jest teraz?
  • Potencjalni klienci a Twoja marka:
  • ŚWIADOMOŚĆ. Być może większość Twoich odbiorców nie jest świadoma produktu?
  • WIEDZA. A może odbiorcy mają świadomość marki, ale mało o wiedzą?
  • SYMPATIA. Odbiorcy znają już markę? Dobrze, ale co o niej myślą? Czy lubią (nie lubią) Twoją markę?
  • PREFERENCJA. A może Twój produkt podoba się odbiorcom, ale nadal nie jest ich ulubionym.
  • PRZEKONANIE. A może odbiorcy preferują Twój produkt, ale nie są przekonani o potrzebie kupienie go.
  • ZAKUP. A może odbiorcy są już przekonani o potrzebie kupienia, ale odwlekają zakup w czasie?

 

II. Co mówią konkurenci.

  • Dlaczego wiedza o konkurentach jest ważna?
  • Jak się reklamują?
  • Co komunikują (jaki korzyści)?
  • Do kogo?
  • Gdzie?
  • Kiedy?
  • Jakie są efekty ich reklam?

 

III. Czego oczekujemy - ustalenie celów komunikacji

  • Cele marketingowe
  • Cele komunikacyjne
  • Sytuacja marki a pożądane cele

 

IV. Do kogo mówimy - określenie odbiorców docelowych.

  • Po co Ci wiedza o klientach?
  • Skąd możesz czerpać informacje nt. odbiorców?
  • Cechy demograficzne i psychograficzne
  • Wyodrębnij grupy (segmenty) docelowe.
  • Wybierz grupę (grupy) o największym potencjale
  • Insight konsumencki – poznaj motywacje odbiorców
  • Źródła insigtów
  • Jak sprawdzić czy insight jest dobry?
  • Wykorzystanie narzędzia moodboard i persona

 

V. Co nas wyróżnia - określenie wyróżników marki: emotikony marki • pozycjonowanie strategiczne

  • Po co określać wyróżniki marki?
  • Emotikony marki
  • Pozycjonowanie strategiczne

 

VI. Co obiecujemy - określenie obietnicy

  • Główna myśl (korzyść), która będzie motywem przewodnim komunikacji marki
  • Jak ustalić główny przekaz?

 

VII. Podaj dowód (uzasadnienie obietnicy)

  • Dlaczego odbiorca ma wierzyć Twojej marce

 

VIII.Symbolika: obraz i słowo marki

  • Wartości
  • Symbole
  • Kolory
  • Język marki

 

IX. Ustalenie tonu komunikacji

 

X. Ustalenie punktów kontaktu z odbiorcą

  • Przydatne „koło” – strefy postrzegania marki

Trener

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy.

 

Motto zawodowe:  Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie". Po pierwsze skuteczność! Reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.

Doświadczenie:  Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia.
Droga zawodowa: projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa".
Nagrody: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. Owszem, to cenne wyróżnienia, jednak dla mnie najważniejsza jest skuteczność (osiąganie celów klientów), a nie laurki na festiwalach.

SUGEROWANY CZAS SZKOLENIA

1 lub 2 dni

CELE SZKOLENIA

Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.

ADRESACI

Marketingowcy, przedsiębiorcy, projektanci

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.