Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Współpraca między doradcami klienta instytucjonalnego, a doradcami klienta indywidualnego. Właściwy dobór osób bezrobotnych do ofert pracy, współpraca z pracodawcami, dostępne formy wsparcia oraz wykorzystanie doradztwa w obsłudze klientów PUP.

Program szkolenia

  1. Model obsługi klienta przez doradcę klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych .
  2. Warsztat pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego – rola i zadania doradcy klienta, kwalifikacje i umiejętności niezbędne przy profesjonalnym świadczeniu usług przez doradcę klienta, metody i techniki pracy.
  3. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób  zarejestrowanych w PUP oraz  współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
  4. Zasady doboru odpowiedniego wsparcia - narzędzi, usług i instrumentów rynku pracy, nowe narzędzia zachęcające pracodawców do współpracy z PUP.
  5. Aktywizacja zawodowa klientów PUP - warsztat pracy.
  6. Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD. Przygotowanie, realizowanie oraz monitorowanie Indywidualnego Planu Działania.
  7. Pracodawca jako strategiczny klient doradcy klienta w 2018r.
  8. Odpowiednia strategia marketingowa doradcy w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
  9. Prawidłowa realizacja i upowszechnienie ofert pracy przez doradcę klienta. Przyczyny niezrealizowania ofert pracy.
  10. Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego
  11. Rola i znaczenie współpracy między innymi specjalistami w PUP w realizowaniu zadań pracowników PUP.

Trener

Praktyk PSZ

Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.

Cele szkolenia

  • kompleksowe nabycie praktycznej i teoretycznej wiedzy i umiejętności z zakresu świadczenia pomocy klientom PUP – indywidualnym i instytucjonalnym
  • nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności w zakresie odpowiedniej obsługi oraz identyfikacji klientów indywidualnych w procesie skutecznej aktywizacji zawodowej.
  • poszerzenie i uporządkowanie wiedzy z zakresu współpracy z pracodawcami, w tym stosowania nowych instrumentów i kompleksowości usług doradcy klienta instytucjonalnego, a także doboru strategii marketingowej przez doradcę.
  • poprawa jakości świadczonych usług przez pracowników PUP.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP - doradcy klienta, pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.