Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Program szkolenia
- Model obsługi klienta przez doradcę klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych .
- Warsztat pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego – rola i zadania doradcy klienta, kwalifikacje i umiejętności niezbędne przy profesjonalnym świadczeniu usług przez doradcę klienta, metody i techniki pracy.
- Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych w PUP oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- Zasady doboru odpowiedniego wsparcia - narzędzi, usług i instrumentów rynku pracy, nowe narzędzia zachęcające pracodawców do współpracy z PUP.
- Aktywizacja zawodowa klientów PUP - warsztat pracy.
- Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD. Przygotowanie, realizowanie oraz monitorowanie Indywidualnego Planu Działania.
- Pracodawca jako strategiczny klient doradcy klienta w 2018r.
- Odpowiednia strategia marketingowa doradcy w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
- Prawidłowa realizacja i upowszechnienie ofert pracy przez doradcę klienta. Przyczyny niezrealizowania ofert pracy.
- Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego
- Rola i znaczenie współpracy między innymi specjalistami w PUP w realizowaniu zadań pracowników PUP.
Trener
Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Cele szkolenia
- kompleksowe nabycie praktycznej i teoretycznej wiedzy i umiejętności z zakresu świadczenia pomocy klientom PUP – indywidualnym i instytucjonalnym
- nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności w zakresie odpowiedniej obsługi oraz identyfikacji klientów indywidualnych w procesie skutecznej aktywizacji zawodowej.
- poszerzenie i uporządkowanie wiedzy z zakresu współpracy z pracodawcami, w tym stosowania nowych instrumentów i kompleksowości usług doradcy klienta instytucjonalnego, a także doboru strategii marketingowej przez doradcę.
- poprawa jakości świadczonych usług przez pracowników PUP.
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP - doradcy klienta, pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.