Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Współpraca z pracodawcami oraz budowanie efektywnych relacji na lokalnym rynku pracy przez doradcę klienta instytucjonalnego - kompendium praktycznej wiedzy.

Program szkolenia

1. Rola i zadania doradcy klienta instytucjonalnego w świetle obowiązujących aktów prawnych

2. Znaczne profesjonalnego marketingu w funkcjonowaniu urzędu pracy

3. Nowoczesne narzędzia  i strategie marketingowe w praktyce PUP

4. Metody pracy nad wizerunkiem urzędu

5. Aktywne pozyskiwanie pracodawców i partnerów rynkowych do współpracy

6. Profesjonalne budowanie relacji i współpracy z pracodawcami

  • Analiza potrzeb klienta instytucjonalnego
  • Efektywne kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami instytucjonalnymi
  • Przygotowanie profesjonalnych materiałów informacyjno-reklamowych
  • Organizacja eventów promujących usługi rynku pracy

7. Budowanie modelu zarządzania pośrednictwem pracy i współpracą z otoczeniem zewnętrznym – (ścieżka realizacji oferty pracy)

8. Określenie zadań i zakresu odpowiedzialności dla poszczególnych doradców klienta w procesie rekrutacji na wolne miejsce pracy. 

9. Dokumentacja i prawidłowy obieg dokumentów dotyczący współpracy z pracodawcami.

Cele szkolenia

Nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnych działań Doradcy Klienta Instytucjonalnego m. in. w zakresie:

  • umiejętności określania i wyszukiwania partnerów do współpracy
  • aktywnego pozyskiwania pracodawców do współpracy
  •  budowania efektywnego systemu realizacji ofert pracy
  • budowania wizerunku urzędu pracy jako profesjonalnego partnera do współpracy
  • planowania i realizacji profesjonalnych działań marketingowych
  • budowanie długotrwałych relacji  z pracodawcami oraz systemu obsługi klienta instytucjonalnego

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP – doradcy klienta instytucjonalnego.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.