Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Program szkolenia
1. Rola i zadania doradcy klienta instytucjonalnego PUP:
- Podstawowe i specjalistyczne kompetencje doradcy klienta (ustawowe kompetencje, merytoryczne, proceduralne, interpersonalne).
- Elementy składowe kompetencji doradcy klienta instytucjonalnego, pośrednika pracy:
- zawodoznawstwo jako wiedza o zawodach
- doradztwo zawodowe jako proces pomocy
- pośrednictwo pracy – jako rola zawodowa skierowana na pośredniczenie.
- „intensywność” – czyli zaangażowanie doradcy klienta, pośrednika pracy.
- Doradca klienta jako ekspert.
2. Pracodawca - strategiczny partner urzędu i główny partner w aktywizacji klientów:
- Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych o rynku pracy dla potrzeb pośrednictwa pracy.
- Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań pracodawców jako podstawowy element efektywnej współpracy z pracodawcami.
- Znaczenie profesjonalnej obsługi w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami instytucjonalnymi.
3. Promowanie usług – metody docierania do odbiorcy. Marketing usług w PUP:
- Marketing i promocja usług oferowanych przez urząd wśród pracodawców i partnerów rynku pracy.
- Elastyczność działań dostosowanych do zmieniających się potrzeb pracodawców
- Czynniki wzmacniające pozytywny wizerunek PUP
4. Zasady oraz cel podejmowania i utrzymywania kontaktów z pracodawcami:
- Obowiązek prowadzenia współpracy z pracodawcami .
- Źródła informacji o pracodawcach, sposoby pozyskiwania pracodawców.
- Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z pracodawcami.
- Trudności w kontaktach z pracodawcami.
- Zaufanie klientów, partnerów.
5. Efektywne pozyskiwanie, prawidłowa realizacja i upowszechnianie ofert pracy:
- Wyzwania współczesnego rynku pracy wobec przyszłych kandydatów do pracy, oraz kandydatów do pracy wobec pracodawców.
- Przyjmowanie i realizacja ofert pracy.
- Dobór odpowiednich kandydatów do oferty.
- Powody niezrealizowania oferty pracy.
- Organizacja giełd pracy i Targów pracy.
6. Współpraca z pracodawcami w zakresie zatrudniania cudzoziemców w Polsce.
Trener
Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Cele szkolenia
Warsztat teoretyczno-praktyczny w zakresie nabycia wiedzy i umiejętności dotyczącej współpracy z pracodawcami.
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP .
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.