Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Współpraca z pracodawcami - profesjonalizacja usług urzędu w zakresie prawidłowej realizacji zadań na rzecz pracodawców. Kreowanie profesjonalnego wizerunku.

Program szkolenia

1. Rola i zadania doradcy klienta instytucjonalnego PUP:

  • Podstawowe i specjalistyczne kompetencje doradcy klienta (ustawowe kompetencje, merytoryczne,  proceduralne, interpersonalne).
  • Elementy składowe kompetencji doradcy klienta instytucjonalnego, pośrednika pracy:

          - zawodoznawstwo jako wiedza o zawodach

          - doradztwo zawodowe jako proces pomocy

          - pośrednictwo pracy – jako rola zawodowa skierowana na pośredniczenie.

          - „intensywność” – czyli zaangażowanie doradcy klienta, pośrednika pracy.

  • Doradca klienta jako ekspert.

 

2. Pracodawca - strategiczny partner urzędu i główny partner w aktywizacji klientów:

  • Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych o rynku pracy dla potrzeb pośrednictwa pracy.
  • Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań pracodawców jako podstawowy element efektywnej współpracy z pracodawcami.
  • Znaczenie profesjonalnej obsługi w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami  instytucjonalnymi.

 

3. Promowanie usług – metody docierania do odbiorcy. Marketing usług w PUP:

  • Marketing i promocja usług oferowanych przez urząd wśród pracodawców i partnerów rynku pracy.
  • Elastyczność działań dostosowanych do zmieniających się potrzeb pracodawców
  • Czynniki wzmacniające pozytywny wizerunek PUP

 

4. Zasady oraz cel podejmowania i utrzymywania kontaktów z pracodawcami:

  •  Obowiązek prowadzenia współpracy z pracodawcami .
  • Źródła informacji o pracodawcach, sposoby pozyskiwania pracodawców.
  • Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z pracodawcami.
  • Trudności w kontaktach z pracodawcami.
  • Zaufanie klientów, partnerów.


5. Efektywne pozyskiwanie, prawidłowa realizacja i upowszechnianie ofert pracy:

  • Wyzwania współczesnego rynku pracy wobec przyszłych kandydatów do pracy, oraz kandydatów do pracy wobec pracodawców.
  • Przyjmowanie i realizacja ofert pracy.
  • Dobór odpowiednich kandydatów do oferty.
  •  Powody niezrealizowania oferty pracy.
  • Organizacja giełd pracy i Targów pracy.

 

6. Współpraca z pracodawcami w zakresie zatrudniania cudzoziemców w Polsce.

Trener

Praktyk PSZ

Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.

Cele szkolenia

Warsztat teoretyczno-praktyczny w zakresie nabycia wiedzy i umiejętności dotyczącej współpracy z pracodawcami.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP .

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.