Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Zastosowanie doradztwa zawodowego w procesie aktywizacji klientów PUP jako niezbędny element przystosowania osób bezrobotnych do wymogów rynku pracy.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do zagadnień metodyki poradnictwa zawodowego.
  2. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta.
  3. Poradnictwo zawodowe jako istotny element w aktywizacji osób bezrobotnych.
  4. Orientacja na proces w poradnictwie zawodowym.
  5. Prowadzenie rozmowy i budowanie autorytetu ważnym narzędziem w pracy doradcy klienta w pracy z osobą bezrobotną.
  6. Metodyka pracy z klientem – analiza sytuacji zawodowej, zdrowotnej i rodzinnej osoby bezrobotnej, zdiagnozowanie problemu zawodowego i opracowanie planu działania.
  7. Efektywne słuchanie.
  8. Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa efektywnej pracy z klientem.
  9. Proces aktywizacji klienta w podejściu zorientowanym na zasoby klienta.
  10. Postawa i motywacja w procesie doradczym.
  11. Gotowość do zmian  czy zachowanie status quo?
  12. Kluczowe umiejętności i predyspozycje skutecznego pośrednika pracy i doradcy zawodowego w procesie aktywizacji zawodowej osoby bezrobotnej.
  13. Warsztat pośrednika pracy jako doradcy – narzędzia w pracy z klientem.

Cele szkolenia

Poszerzenie wiedzy z zakresu wykorzystania doradztwa zawodowego w procesie aktywizacji klientów PUP, nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych z uwzględnieniem lokalnego rynku pracy i jego możliwości, wzrost kompetencji pracowników PUP w zakresie obsługi klienta.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP – dział CAZ, m.in. doradcy.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.