Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Program szkolenia
- Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych, a zmiany na rynku pracy.
- Klient urzędu pracy – charakterystyka klientów i ich oczekiwań.
- Zmieniający się rynek pracy jako wyzwanie dla pracownika PUP, w szczególności doradcy klienta. Priorytety w pracy z klientami PUP.
- Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- Warsztat pracy doradcy klienta, pośrednika pracy, doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego, specjalisty ds. programów. Jak wypracować skuteczne metody obsługi klienta i udzielić odpowiedniej pomocy.
- Badanie i analizowanie sytuacji na lokalnym runku pracy
- Planowanie działań doradcy klienta oraz odpowiednia strategia w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych oraz współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
- Dobór odpowiednich narzędzi, usług, instrumentów dla klientów PUP
- Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD.
- Metody współpracy z pracodawcami, pozyskiwanie oraz realizacja ofert pracy.
- Jak pogodzić oczekiwania bezrobotnych i pracodawców?
- Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta
- Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
- Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
- Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.
Trener
Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Cele szkolenia
- Nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu roli i zadań doradcy klienta w kontekście zmieniającego się rynku pracy
- Poznanie rozwiązań dotyczących świadczenia pomocy klientom urzędu pracy – indywidualnym i instytucjonalnym - z zaznaczeniem znajomości rynku pracy w procesie aktywizacji zawodowej klientów PUP oraz współpracy z pracodawcami.
- Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania działań oraz analizy lokalnego rynku pracy, z uwzględnieniem zachodzących zmian
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP - doradcy klienta, pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.