Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie zamknięte
Znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych w PUP oraz współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
Program szkolenia
- Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych.
- Warsztat pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
- Rola i zadania doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego w zakresie świadczenia pomocy klientom PUP.
- Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- Profilowanie pomocy klientów PUP.
- Nowe formy pomocy, działania, usługi, instrumenty i narzędzia rynku pracy stosowane w ramach ustalonego profilu pomocy - m.in. omówienie refundacji przy wykorzystaniu nowego instrumentu określonego w art. 150f i 150g ustawy o promocji (...), bony szkoleniowe, bony zatrudnieniowe, bony stażowe, bony na zasiedlenie, grant na telepracę oraz inne.
- Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD. Zasady tworzenia, realizacji oraz monitorowanie IPD.
- Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy doradcy klienta.
- Odpowiednia strategia doradcy w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
- Pozyskiwanie oraz realizacja ofert pracy.
- Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
- Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
- Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.
- Studium przypadku. Podsumowanie szkolenia.
Cele szkolenia
Nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu nowych rozwiązań dotyczących świadczenia pomocy klientom urzędu pracy – indywidualnym i instytucjonalnym - z zaznaczeniem znajomości rynku pracy w procesie aktywizacji zawodowej klientów PUP oraz współpracy z pracodawcami.
Adresaci szkolenia
Pracownicy PUP doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego - pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów, w tym pełniący funkcję doradcy klienta.
W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.