Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Joanna

szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905
biuro przeszkolimy.pl

Natalia

szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011
biuro przeszkolimy.pl
zobacz więcej

Polecane szkolenia

Ogólnopolskie Forum Publicznych Służb Zatrudnienia / 2024

Kołobrzeg, 17-21 czerwca 2024r. (Hotel Ikar Plaza)

sprawdź szczegóły

zobacz więcej

Szkolenia w obiektywie

Kraków

Bufet śniadaniowy

zobacz więcej
Termy Chochołowskie

Czas wolny uczestników

zobacz więcej
Szaflary

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Hotel Atrium w Krakowie

Pokój uczestników

zobacz więcej
Hotel w Gdańsku

Pokój uczestników

zobacz więcej
Nosalowy Dwór Resort & SPA Zakopane

Hotel

zobacz więcej
Wisła

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kraków

Sala szkoleniowa

zobacz więcej
Kopalnia Guido w Zabrzu

Szkolenie 320 metrów pod ziemią

zobacz więcej
Warszawa

Przerwa kawowa

zobacz więcej

Szkolenie zamknięte

Znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób zarejestrowanych w PUP oraz współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.

Program szkolenia

  1. Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów prawnych.
  2. Warsztat pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
  3. Rola i zadania doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego w zakresie świadczenia pomocy klientom PUP.
  4. Znajomość lokalnego rynku pracy warunkiem skutecznej i efektywnej aktywizacji zawodowej osób  zarejestrowanych oraz współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
  5. Profilowanie pomocy klientów PUP.
  6. Nowe formy pomocy, działania, usługi, instrumenty i narzędzia rynku pracy stosowane w ramach ustalonego profilu pomocy - m.in. omówienie refundacji przy wykorzystaniu nowego instrumentu określonego w art. 150f i 150g ustawy o promocji (...), bony szkoleniowe, bony zatrudnieniowe, bony stażowe, bony na zasiedlenie, grant na telepracę oraz inne.
  7. Indywidualny Plan Działania - omówienie najważniejszych praktycznych aspektów związanych z IPD. Zasady tworzenia, realizacji oraz monitorowanie IPD.
  8. Wywiad, rozmowa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako narzędzie pracy doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy doradcy klienta.   
  9. Odpowiednia strategia doradcy w zakresie współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy.
  10.  Pozyskiwanie oraz realizacja ofert pracy.
  11. Działania do samodzielnej realizacji przez klienta PUP.
  12. Główne błędy najczęściej popełniane przez doradców.
  13. Sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi i wymagającymi. Metody budowania pozytywnych relacji z klientem.
  14. Studium przypadku. Podsumowanie szkolenia.

Cele szkolenia

Nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu nowych rozwiązań dotyczących świadczenia pomocy klientom urzędu pracy – indywidualnym i instytucjonalnym -  z zaznaczeniem znajomości rynku pracy w procesie aktywizacji zawodowej klientów PUP oraz współpracy z pracodawcami.

Adresaci szkolenia

Pracownicy PUP  doradcy klienta indywidualnego i instytucjonalnego - pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, specjaliści ds. rozwoju zawodowego, specjaliści ds. programów, w tym pełniący funkcję doradcy klienta.

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia zamkniętego z powyższego tematu lub innego, zapraszamy do kontaktu.

Z przyjemnością poznamy Państwa potrzeby i przedstawimy indywidualną ofertę szkoleniową.