Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie otwarte
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
Program szkolenia
- Wprowadzenie do szkolenia –obowiązujące przepisy.
- Rola i zadania pracowników PUP w zakresie współpracy z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
- metody i sposoby pobudzania klientów do aktywizacji zawodowej, bariery utrudniające aktywizację zawodową.
- współpraca z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy - nowe narzędzia zachęcające pracodawców do współpracy z urzędem, podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, pozyskiwanie, realizacja i upowszechnianie ofert pracy, działania marketingowe prowadzone przez doradcę klienta.
- Doradca klienta jako ekspert na lokalnym rynku pracy.
- model obsługi klienta w świetle obowiązujących aktów prawych.
- klient doradcy klienta – kim jest klient, rodzaje klientów, oczekiwania klientów w stosunku do PUPi doradcy klienta.
- znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznego i efektywnego wykonywania ustawowych zadań i aktywizacji osób zarejestrowanych a także współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- indywidualny plan działania- przygotowanie, modyfikacja,realizacja. Samodzielne poszukiwanie pracy.
- aktywizacja osób poszukujących pracy
- Poprawa komunikacji na linii pracownik PUP-Klient PUP
- znaczenie indywidualnego podejścia do klienta, trudności i bariery zindywidualizowanej współpracy z klientem.
- wywiad, komunikacja werbalna i niewerbalna fundamentem skutecznej rozmowy i pozyskiwania wiedzy o kliencie, rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy wszystkich pracowników PUP.
- błędy najczęściej popełniane przez pracowników PUP, omówienia zalet i przeszkód indywidualizacji obsługi klienta.
- odpowiedzialność doradcy za klienta w obszarze zatrudnieniowym i życiowym, wyznaczanie granic pomiędzy doradcą a pracownikiem PUP,
- Współpraca międzystanowiskowa w Powiatowym Urzędzie Pracy, trudności występujące w czasie pandemii w Urzędach Pracy oraz w związku z przybyciem uchodźców do Polski
- urząd pracy jako jedna całość, rola poszczególnych stanowisk / działów w aktywizacji zawodowej i realizowanych działaniach.
- podsumowanie specyfiki pracy i realizowanych działań na poszczególnych stanowiskach w Urzędzie Pracy, w kontekście wzajemnej współpracy.
- cele i zasady wzajemnej współpracy międzystanowiskowej w Urzędzie Pracy.
- bariery utrudniające efektywną współpracę i komunikację między poszczególnymi pracownikami PUP.
- wpływ pandemii oraz przyjęcie uchodźców na bieżącą pracę w PUP oraz problemy występujące w urzędach w kontekście zaistniałych zdarzeń.
Trener
Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Cele szkolenia
- nabycie i rozwój niezbędnych kompetencji, umiejętności oraz wiedzy teoretycznej i praktycznej przez pracowników PUP
- podniesienie jakości i efektywności świadczonych usług, obsługi klienta, trudności spotykanych w komunikacji między pracownikami a klientami urzędu
Adresaci szkolenia
Wszyscy pracownicy PUP.
Cena i świadczenia
W cenie nocleg dzień przed szkoleniem.
Standardowe zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym.
Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 2.690 zł / os.
Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, wg dostępności, za dopłatą + 450 zł / os.) – 3.140 zł / os.
Cena szkolenia zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
- 3x nocleg (miejsce w wybranym typie pokoju wg ceny; w tym nocleg dzień przed szkoleniem)
- wyżywienie 3x dziennie
- przerwy kawowe
- pakiet integracyjny od organizatora - GRATIS
Dodatkowe dopłaty (na fakturze integralne z całą usługą):
- zwrot kosztów dojazdu: możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu na podstawie przedstawionych biletów, doliczony do faktury
- parking płatny indywidualnie lub po uzgodnieniu może być doliczony do faktury
Miejsce szkolenia
Gdańsk
Termin nadsyłania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmujemy do 30.04.2024r. lub do wyczerpania miejsc.
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje wyłącznie kolejność wpływu zgłoszeń.
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________
piątek: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
piątek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
wtorek: ‑11:00
--- 2 noclegi ---
wtorek: ‑11:00