Zgłoszeń można dokonywać także na tradycyjnych formularzach papierowych, które są dostępne TUTAJ
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Joanna
szkolenia tradycyjne (otwarte oraz zamknięte grupowe): wyjazdowe, stacjonarne, PRRP, zapytania ofertowe
510-705-905 biuro przeszkolimy.plNatalia
szkolenia online (otwarte oraz zamknięte grupowe), sprawy ogólne, oferta bieżąca
510-333-011 biuro przeszkolimy.plSzkolenia dla Państwa prowadzą m.in.:
Polecane szkolenia
Szkolenia w obiektywie
Szkolenie otwarte
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
Program szkolenia
- Wprowadzenie do szkolenia –obowiązujące przepisy.
- Rola i zadania pracowników PUP w zakresie współpracy z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
- metody i sposoby pobudzania klientów do aktywizacji zawodowej, bariery utrudniające aktywizację zawodową.
- współpraca z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy - nowe narzędzia zachęcające pracodawców do współpracy z urzędem, podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, pozyskiwanie, realizacja i upowszechnianie ofert pracy, działania marketingowe prowadzone przez doradcę klienta.
- Doradca klienta jako ekspert na lokalnym rynku pracy.
- model obsługi klienta w świetle obowiązujących aktów prawych.
- klient doradcy klienta – kim jest klient, rodzaje klientów, oczekiwania klientów w stosunku do PUPi doradcy klienta.
- znajomość lokalnego rynku pracy jako warunek skutecznego i efektywnego wykonywania ustawowych zadań i aktywizacji osób zarejestrowanych a także współpracy z pracodawcami i partnerami rynku pracy.
- indywidualny plan działania- przygotowanie, modyfikacja,realizacja. Samodzielne poszukiwanie pracy.
- aktywizacja osób poszukujących pracy
- Poprawa komunikacji na linii pracownik PUP-Klient PUP
- znaczenie indywidualnego podejścia do klienta, trudności i bariery zindywidualizowanej współpracy z klientem.
- wywiad, komunikacja werbalna i niewerbalna fundamentem skutecznej rozmowy i pozyskiwania wiedzy o kliencie, rozmowa jako podstawowe narzędzie pracy wszystkich pracowników PUP.
- błędy najczęściej popełniane przez pracowników PUP, omówienia zalet i przeszkód indywidualizacji obsługi klienta.
- odpowiedzialność doradcy za klienta w obszarze zatrudnieniowym i życiowym, wyznaczanie granic pomiędzy doradcą a pracownikiem PUP,
- Współpraca międzystanowiskowa w Powiatowym Urzędzie Pracy, trudności występujące w czasie pandemii w Urzędach Pracy oraz w związku z przybyciem uchodźców do Polski
- urząd pracy jako jedna całość, rola poszczególnych stanowisk / działów w aktywizacji zawodowej i realizowanych działaniach.
- podsumowanie specyfiki pracy i realizowanych działań na poszczególnych stanowiskach w Urzędzie Pracy, w kontekście wzajemnej współpracy.
- cele i zasady wzajemnej współpracy międzystanowiskowej w Urzędzie Pracy.
- bariery utrudniające efektywną współpracę i komunikację między poszczególnymi pracownikami PUP.
- wpływ pandemii oraz przyjęcie uchodźców na bieżącą pracę w PUP oraz problemy występujące w urzędach w kontekście zaistniałych zdarzeń.
Trener
Praktyk PSZ
Wieloletni praktyk - pracownik PSZ, doświadczony i ceniony trener wielu szkoleń dla pracowników PUP i WUP z zakresu tematyki m.in. dla doradców klienta, pośredników pracy, doradców zawodowych, specj. ds. rozwoju oraz specj. ds.programów. i/lub Joanna Kaczor - właściciel przeszkolimy.pl, ukończyła studia magisterskie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, prowadzi szkolenia dla sektora prywatnego i publicznego, m.in. z tematyki dla pracowników PUP - z powodzeniem współprowadzi szkolenia dla pracowników PSZ od 2015r.
Cele szkolenia
- nabycie i rozwój niezbędnych kompetencji, umiejętności oraz wiedzy teoretycznej i praktycznej przez pracowników PUP
- podniesienie jakości i efektywności świadczonych usług, obsługi klienta, trudności spotykanych w komunikacji między pracownikami a klientami urzędu
Adresaci szkolenia
Wszyscy pracownicy PUP.
Cena i świadczenia
W cenie nocleg dzień przed szkoleniem.
Standardowe zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym.
Koszt szkolenia w pokoju 2 os. - 3.800 zł / os.
Koszt szkolenia w pokoju 1 os. (na życzenie, wg dostępności, za dopłatą + 1000 zł / os.) – 4.800 zł / os.
Cena szkolenia zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
- 5x nocleg (miejsce w wybranym typie pokoju wg ceny; w tym nocleg dzień przed szkoleniem)
- wyżywienie 3x dziennie
- przerwy kawowe
Dodatkowe dopłaty (na fakturze integralne z całą usługą):
- parking płatny indywidualnie lub po uzgodnieniu może być doliczony do faktury
Miejsce szkolenia
Jastrzębia Góra - dojazd komunikacją miejską.
Termin nadsyłania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmujemy do 19.04.2024r. lub do wyczerpania miejsc.
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje wyłącznie kolejność wpływu zgłoszeń.
__________________________________________
Organizator: GRUPA EDUKACYJNA PRZESZKOLIMY.PL JOANNA KACZOR (NIP: 6292300633)
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
- e-mail: biuro@przeszkolimy.pl
- tel.: 510-705-905 lub 510-333-011
__________________________________________
piątek: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
piątek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
piątek: ‑11:00
-- 5 noclegów --
piątek: ‑11:00
czwartek: ‑11:00
--- 4 noclegi ---
czwartek: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
środa: ‑11:00
--- 3 noclegi ---
środa: ‑11:00
wtorek: ‑11:00
--- 2 noclegi ---
wtorek: ‑11:00